nenno

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 4 september 2011 20:35

Ord från elisabet's mun:
Ja här sitter vi på balkongen och dricker alkohol fast våran kropp inte vill?, magen vänder sig in och ut med sprit klunkarna, jag är en jävla mupp, mitt hår är ett helvete, har inga kläder oh ha på.
Det smakar skit ur min mun pga hangover, det känns som jag drack allt alanya hade att bjuda på igår... Ooooh jag har ont i en tå!

Läste genom vad jag hade skrivit ner åt henne, hon as garvade.... Och sa ja snart är jag full och glad igen, oh tar upp sin RYSK sko och säger USCH...

Ja så här går det till på Jennifers balkong.... haha

Snart är vi fit for fight :)


Från facebook:

-får jag ha dina gula skor på mig ikväll?
 
*haha, ja .. kan du ha dem ?
de är ju nästan ssmå för mig :P
 
-nää asso tåna hänger inte utanför?
 inte hälen heller
 
*haha..ja absolut
det behöver du inte fråga.. får ta de svarta också :)
 
-vilken tur .. för dom är redan på :D
 
*de svarta ?:P
21:43
-nej gula :D
 *åh ;)


 

Av Jennifer Johnsson - 4 september 2011 15:30

Elisabet och jag drack hemma här istl före utgång.... Ja var väl ganska fulla när vi gick ut? mohhaha.... hon tog med sig en efes och jag körde på vodka limon...

Vi tog taxi till Istanbul Steak House, drog en varsin drink och sedan bar det av till TLC och den vodka bull för min del ohh hon tog en öl... Snackade lite med vännerna och sedan rullade vi till James dean samma visa där bull och efes..

Träffade becca,martina och carro och Co. på James dean.

Sedan vart det bellman gick till Seyfi och redbull vodka oh efes. 
Vart det att rulla upp till Mongo tolga. var kvar där tills allt stängde sedan vart det summer garden men tolga ville inte men han vart illa tvungen att följa med.. HAHA stackarn.... NOT.....

Var as packat där.. fan vad folk ....  Var dock bara Jag, elisabet, tolga och Alex som åkte på bussen dit.
Vart ba en öl där ... men de räckte ... vi kunde ju knappt stå upp. HAHA

Sen sprang jag ut innan bussen gick och köpte kyckling döner men jag ville ju fan ha KEBAB!!!
Fyfan...  men men de gick ner afall.. Fasen vad fylle käk det vart igår..
men delade den med Elisabet :)
Bussen hem var RÅ packad!  Men det var inte mycket liv i folket på buss vägen hem bara på mig oh Elisabet tror jag? hahah

Summergardens chaffis hörde ja runt hela alanya? oh Alberto förföljde oss med sin moppe hahhaha, men vi åkte typ upp bakom sjukhuset och grejjer så tror han gav upp hoppet haha.

Sen fick vi skjus ända fram till market sprang in och köpte tomat soppa och bröd. Sedan fick får snälla chaffis följa med upp på tomatsoppa med ost och bröd.. Undrar vad folk tänkte när summer garden bussen stog här utanför? efterfest? Hahha

Men vart en toppen kväll :) <3

     

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards