nenno

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 7 september 2011 13:00

Kom pecis hem från centrum, handlat army presenter till han..
Vart en handduk o kallingar och strumpor oh en tandborste + deo! =130 kr !

Vart någon sak som tolga sa och mahmut sa att dom behövde själva när dom låg inne i armen.
Hakans bror ringde kl 9 i morse .... Arg**  men somnade snabbt om igen :D

Så nu ska jag  ba tugga i mig min frukost, sen så snart ta mig till duschen och sedan göra mig i ordning måste va på bazaren kl16.30

Vet ju inte ens om jag kommer hem ikväll? pff sov kläder måste backas.. Kanske bikini oxå?.. Lika bra oh ta en resväska :D ( not)

Av Jennifer Johnsson - 7 september 2011 03:45

Vart några timmar på alanyum idag :)
Käkade och kollade i affärerna har förälskat mig i en väska... men är fan inte riktigt hundra på den ännu :)
Sedan vart det snabb hemgång för vi skulle hem till norskarna nina och kina och förkröka lr som dom säger i norge .. Förspel.. nja inte samma som på svenskt vis :)
Elisabet, ja o tolga tog bussen till alanyum sedan stod den och väntade sååå länge så vi hoppa ur och tog en taxi efter några min fick tolga lite kontakt med taxi chaffisen efter 3455 .... ggr som han sa ABI ABI ABI? 
För vi viste ju inte vad dom bodde ba sa adressen osv :)
Så vart det rödlyse och tolga hoppa ur taxin och sprang på bussen som stod brevid... 


Kom precis hem från Centrum käkat mat så de vart sent innan alla slutatde och kom iväg från sina ställen!
Innan dess var det Robin Hood och Bellman sedan Lasvegas :) 

Träffade Carro oh Martina ... fulla som svin :D
Hahaha.....
Nu blir det sovdax och upp vid 12. ska väl hitta någon present till Hakan i bye bye army present :) Blir nog så att ja åker afall...

natti? lr god morgon? :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards