nenno

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 5 september 2011 21:15

Kom hem från centrum för en stund sedan. Varit med tolga och betalade hans böter hos polisen efter ett slagsmål där lilla tolga skulel ba skydda sin kära vänn Ilkal, men vart 75 lira fattigare :)
Sedan drog vi till Sweet hotel och spelade lite pingis och  jag losa, tolga vann emot mig och mahmut.... Jävla skiiit oxå!! kan man aldrig få va bättre än honom :P

Sedan badade jag och elisabet i deras pool träffade på Becca ( dom bor på sweet hotel) sedan drog vi upp på hotellet tolga snodde min lur och satt på fejjan hela tiden.... Kollade på Devrim när han spelade någår jävla speel....?

Sen tog tolga bussen hem, mahmut drog till oba och fixade håret.
Oh jag och elisabet drog åt andra hållet tilll en affär som heter Bazzari? I think so..
vart lite smink rikare och 2 matformer :)

Sedan vart vi svultna och käkade mat :) Och tog bussen hem :) 
vad händer ikväll?
Elisabet har ju utegångs förbud? pff? film? alanyum stänger ju om 45 min så hinner inte dit? haha. :D


NU kommer tolga döda mig för denna bild!! 


 

Av Jennifer Johnsson - 5 september 2011 13:15

.... Hur kunde vi bli såååå fulla igår?
Någor gick galet fel!
Satt typ hela kvällen på Lasvegas, sedan rulla vi till bellman tog en snabbis drink, hittade carro och Martina :) och Jennifer slog värsta vurpan på vägen ut från bellman..... För att det var jätte blött på golvet? hm?

Ja ja, lätt gjort ... Hahaha fy vad pinsamt :P
Sen vart det lasvegas igen .... ( ny vänn) kolla bild..

Ja sen tog vi en taxi till oba,

Så mahmut, elisabet oh jag o tolga käkade soppa på resturangen. :)    

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards