nenno

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 8 september 2011 21:25

Kl e straxt efter åtta och vi skulle blivit upphämtade runt kl 5 super bra! Typiskt turkar men fick komma upp till en norsks lägenhet som oxå skulle med! Hon är jätte trevlig! Dock förstår jag inte allt men hängerMed i alla fall äntligen i bilen efter 200 varv i alanya centrum! För att plocka upp några!  Sen ringer hakan och säger att vi ska hämta upp lite fyverkerier så tog det ytterliga 30 min till!!!! Så nu ere två norskar o 4 turkar och jag hur svensk son helst!Straxt innan kl tio vart det att svänga av mot gibis och nu åker vi emellan bergen hade  säkert varit jätte fint om det hade varit ljust ute! Kanske man får uppleva i morgon! Denna smala grus väg e inte så kul det bara guppar och svänger hela tiden!! Undrar  om detta är en genväg?! Lr bor dom så här knasiigt??  Hmm borde ju nästan vara frame snart ?! Kom äntligen fram! Massa söta turkbrudar! Men fan vad hans far är skön!! Han va så klockren så de fanns inte! Massa dans även jag körde lite turk dans! Gud vad pinsamt! Men de var la hakans fel för han drog ut mig på marken! Försökte smita ifrån men då drog hans pappa ut mig igen! Uscha busch!! Fick även mat när vi Ko! Hakan hade dansat i 3 dagar ja ba fan du ht gått ner i vikt an ba ah för jag hat dansat somFan!! Haha sötis !! Usch kommer sakna honom! :/ Kl e nu 3 jag och hans mamma är dom ända tjejorns som E vakna! Annars ere full roliga gubbar och några tonringar !! Jag dör för tillfället av garv med kakans hAlv bror!!Varit sång för gubbarnas del! Såg en förbi springande tequila (hund vi hade) hemma förut! Snuffan!!  I morse träffade jag lillsnärtan  tequila, oh någon hade snott mina skoooor vem?! Jo vovven, jag vart lite ledsen för de va ju mina favvo skor men hakans halv syster den super söta tjejen  hittade dom! Wöw fick sova med hs mamma. Och honom trodde jag aldrig! Vart ett litet ledsamt goodbye! Svårt och säga hej då när hela familjen var brevid!!Kl e nu straxt efter 15.00  får la se hur lång tid resan tar hem! Åker med chaffisen mustfa tunan oh hakans bror som vi ska dumpa runt antalya för han ska till antalya och jobba! Usch jag lider så mkt med hakan  usch men han skulla vara inne nu i 45 dagar sen hade han ledigt i 15 dagar Lr så! Men ändå!!  Inte som att dra på semester direkt heller!!  Om han ens kommer bli ledig som don säger man vet aldrig!! Igår vare något fyllo som snodde min vodka!! Ledsen i ögat vart jag!! Ama lätt gjort! Fan vad allt känns piss!! Stackars snuffe som ska in så länge <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards