nenno

Alla inlägg den 23 september 2011

<3

Av Jennifer Johnsson - 23 september 2011 21:29

Det där med att planera i turkiet? hahha hell no de funkar inte ett skiiit!!
Blir inget Antalya i morrn... Emres mamma vill umgås med honom, de förstår jag drar väl till skolan sin imorrn kväll..

Så va ska vi hitta på då? Lite sol kanske  Sola? :D

Idag vart de afall en sväng till Tepe home, köpte bistik... Fina :D Wii väger as mkt :O Ovanligt jag kommer va mer svettig än någonsin Ithink? ( utav alla andra ggr jag flygit från turkiet) hahha .. jo minns afall en VÄLDIGT svettig gång så jag skulle fara från istanbul? då jag hade värsta ugg sko leveransen? haha Usch...
Oh detta kommer bli värre, en stoor resväska en lite mindre ett handbagage till resväska o sen data väskan oh sen vanliga väskan oh sen mammas present.... Hmm... Har börjat packa oh stora resväskan e full!

Just kollat på en film om en kille osm ville bli soldat. USCH vilken hemsk unge!
Sån vill jag aldrig ha! Mitt i filmen ringde Hakan, han mådde bra men sova ba från kl 00-05 ... I vanliga fall sover han ju typ 12 timmar minst armen kommer ta död på honom.... Hahah.... Stackarn, sa till honom att mustafa hade sagt till mig att du(hakan) bara köper mat för army pengarna han as garva oh sa ja men ja måste ju springa runt som ett svin hela dagarna... Im lycky im a girl! and from SWEDEN!

Usch för denna arme!
Snackat med två av minna socker bitar = Helene oh Forro :) saknar er! kommer om en vecka ... exakt om en vecka är vi säkert fulla på vin :D mohahha!
Vart erbjuden skjus hem v helene lr ah håkan skulle plocka upp mig men ... kan ju åka? tåg? om syster kommer och räddar mig med mitt bagage! Annars .. blir det pain in the AS!
Sova? upp tidigt? städa lite för de gjrde jag ju inte idag? :)
Nattiii 

Av Jennifer Johnsson - 23 september 2011 17:15

Bara massa film idag undrar om man ska ta sig till TEPE HOME? Oh kolla på bestik till nya lägenheten? :)
Sedan Alanyum och hälsa på Kamelem?  

För I morrn blir det buss runt kl 8 mot Antalya så är jag väl där straxt innan kl 10?och ska leka med Emre plutt under hela dagen! 

Lite minnes värda bilder under sommaren i alanya :)

                                                                                                                   
 

Av Jennifer Johnsson - 23 september 2011 12:15

Soligt men mörkt ute!
Vill sussa :D men nää...
Inte går de o sola idag heller eller? hmm
Snackade med emre igår om att jag kanske skulle åka till honom i antlaya.. men han verkar sova gott som en gris nu afall.. so what to do?
Har kollat en film :) Love Birds... Inte jätte bra men gick afall!

     

Av Jennifer Johnsson - 23 september 2011 00:00

:) Yeeej! regn... åska.... regn.... åska?....regn igen.... åh så lite åska ...

NÄ, nu får det vara nog, har redan tröttnat... mohhaha bara hållt på så här i ca 20 timmar? Så lite sol i morrn tack :D 
Eftersom jag inte haft någon el? lr ja hall lampan funka men inte tvn oh ... Ja halva lägenhetens el funka? Så vart lite fil, sen vart jag uttråkad och drog till Lasvegas oh snakade lite  med mahmut lämnade hans tröja som jag fick order om att tvätta från Tolga, Köpte en sak till mamma... hoppas hon gillar?

Måste ju köpa något till flussan till syster ... med vad?

Sen vart det lite snack på TLC sedan fick jag oh köpte 7 dvd filmer för 120 kr :D
Så har sett en nu, så dax att sussa :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards