nenno

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 19 september 2011 22:00



Igår vart det poolen men små somnade när jag låg på magen  så bestämde mig för att gå upp satte på en film och somnade ganska fort, drömde sjukaste grejjen att jag och en kompis träffade en tjej sen började hon att slicka mig i ansiktet oh jag flög upp ur soffan och där satt tolga på matten och kollade på tvn.

Hahha.

Efter några timmar bar det av till Mahmutlar/seki till Mustafa (Hakans broder) Oh hade handlat lite mat till honom när jag hade gått HALVA JÄVLA mördarbacken upp så ringde han mig och s att han kunde hämta upp mig med moppen, då ville jag bara döda honom! Hade köpt massa potatis oh grönsaker ...  

Sen gjorde jag lite mat :) åt mig, mustafa och Natalia :)
Sen vart det film så hade jag sagt att jag skulle åka hem så sa Mustafa att jag kunde sova kvar, och hjälpa honom i morgon (idag), så då stannade jag kvar :)

låg och vred några timmar, sedan somnade jag väl tillslut :)
Vaknade av att Mutafa skrek Günaydin !!! 
Oh så flög jag upp och la mig lika fort igen... drog täcket över huvudet och han grvade som fan :P 

Sedan vart det lite frukost, Mustafa tvingade en sovande Jennifer ved bords att äta, sedan röjde vi upp lite i trädgården. Och spolade av hästarna, när dom hade torkat sadlade vi alla 5 för det var 4 personer som kom och red 2 från finland och 2 från holland, när dom drog iväg så gick jag in och diskade från alla som hade vart åh ridigt igår.

Sen efter 30 min kom Tunan och var as glad att jag var där? lr ? Hmm :P Han började jiddra på turkiska om hakan fattade fan inget asso!

Så gick jag upp till unghästarna och spolade av dom och gav alla djuren nytt vatten!
Hästarna vart jätte glada spolade även halva stället dom går ute i så de vart geggiiit rejält :D Mohaha trodde mustafa skulle bli arg p mig när dom hade rullat sig så skitiga men de vart han inte :P 
PUST!


När dom kom tillbaka från rid turen så vart det mat :) Gott gott sedan spolade jag av dom hästarna som hade varit på rid tur!

Sen när dom som hade ridigt drog så satt vi o snackade, bla om Hakan, sen drog Mustafa o jag på moppe till Mahmutlar och trog ut pengar sedan drog jag med bussen hem... ( Förlåt mamma utan hjälm igen... men sa om han dödade mig skulle du komma och döda honom :P )
Så han tog det lungt!
 
När jag kom hem innan kl 3 var tolga vaken ? Konstigt han hade vart vaken sedan kl 1! KNAS T olga .... Måste slagit i huvuder!!

Sen somnade jag vid kl 19 fast jag hade flera alarm... Va någon mupp som ringde mig vid kl 19 därför jag vaknade? Sedan rullade vi ner på måndags bazaren i oba oh shoppade några T-shirtar :)
Sedan vart det resturang....

Och nu e seyfi på besök :) Vi ska kolla på film snart när vi internet nördat klart :))

BLIR BARA EN BILD, FÖR KRIGAR MED SEYFI OM INTERNET ..... GAAAAH DIE DIE
   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards