nenno

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 9 september 2011 23:15

Vad ska jag göra? Vill till häst stället.... men han e ju inte där?
super bra att lyssna på skit musik oxå? gör la saken inte alls bättre? 

Näähepp har afall badat i poolen idag, kollade ner för en stund sedan ? men vattnet är borta? Ska vi inte ha något mer vatten i poolen? Wtf? Ska ju va här typ 8 dagar till innan vi drar till istanbul?
HAHAHA

H ... tydligen ser jag i syne oxå? hahhaha de efan vatte i poolen!

kill me?

Sen har Elisabet oh mahmut varit här, hon åker hem i morrn, och i morrn kommer Miiiithat oh hans vänn... på söndag kommer min älsade pluttenutta isi <3 

ska pussa på henne :)

Tolga snackade med hans syster idag, hon sa att hon oxå ville äta min mat för jämt när dom snackar så säger han alltid till henne att jag lagar så good mat.. hahha Vänta ba tills jag kommer då blir det GRÖN THAI! Dåru syster , ska du få svettas :P
Och hon ville ta mig till någon ö i Istanbul så blir nog kul där borta med :)


Igår efter att alla discoteken i alanya Centrum stängde så käkade vi på donken och tolga stoppade upp två pommes i min näsa!!!!! Min näsa är inte återställd sedan dess!! Uuusch!!
 

                     
   

Av Jennifer Johnsson - 9 september 2011 13:00

usch vad trött jag är ... skulle kunna sova 10 timmar till.... full på öl vart man igår oxå... var ute med line och kina o min kära elisabeth på robin hood och las vegas sedan drog vi en sväng till bellman och hälsade på tolgipolgi, där ja träffade min sooon serkan :)


Kul att in lägget vart så knas igår när jag skrev från telefonen...
funta på att gå ner till poolen en sväng?

Ska ladda lite bilder sen från armen oh kanske något video klipp :)


Stackars Hakan ... nu är han inne i armen ... uffa  

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards