nenno

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 25 september 2011 10:30

Märks att man börjar få väldigt mycket att tänka på!
* Alanya*Jobbet*Tolga* Sverige* Ta mig till istanbul* Nya lägenheten* Ullared*Mahmutlar* H* Städning*  Oh så  mkt mer bara flyger runt i den tomma sakellen :)
Här med välkomnar jag sömnproblemen!! 

Men efter en svår natt att somna så vaknade jag ändå innan 11.. sjukt ont i huve känns som en Hangover... vilket inte stämmer...

Har pecis diskat, vill inte göra något mer, tvättmaskinen snurrar, som den har gjort flitigt dom senaste dagarna....

Dax att rulla ner till poolen och ta ett iskalt dooooopp!! 

Av Jennifer Johnsson - 25 september 2011 10:30

Märks att man börjar få väldigt mycket att tänka på!
* Alanya*Jobbet*Tolga* Sverige* Ta mig till istanbul* Nya lägenheten* Ullared*Mahmutlar* H* Städning*  Oh så  mkt mer bara flyger runt i den tomma sakellen :)
Här med välkomnar jag sömnproblemen!! 

Men efter en svår natt att somna så vaknade jag ändå innan 11.. sjukt ont i huve känns som en Hangover... vilket inte stämmer...

Har pecis diskat, vill inte göra något mer, tvättmaskinen snurrar, som den har gjort flitigt dom senaste dagarna....

Dax att rulla ner till poolen och ta ett iskalt dooooopp!! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards