nenno

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 22 september 2011 13:53


Vaknade upp av dunder och brak! 
Det Blixtrade som satan.... över alanya och spöreganade över mig! Gick och la mig efter en 40 min... men de ju sp mysigt att kolla på :)
Men kunde inte somna, gick upp ur sängen när jag hörde världens smäll...

En hamock från balkongen några? våningar upp landade utan dör staketet på melanihus mitt emot mig, emellan två bilar, sedan flöt madrassen tll hamocken iväg med världens fart...

Men gud vad kallt det är nu :S brr ... heeej sverige!
Ja som kom upp tidigt oh allt, inte vart det poolen för de inte.... Men vädret kan jag ju inte göra något åt :)

Sedan kom Tolga hem efter 10.20 någon gång? bortamatch? Hmm

Hans AtlasJet buss skulle ju gå straxt efter kl 12, så telefon terrade honom.. eftersom han inte ens hade packat sin väska? = Jennifer fick göra de för han skulle ju duscha... GAAAH.... - TÄNK OM DU HADE GJORT DET HÄR IGÅR ISTL??

Puckot kom hem med min sons moppe... BRA.... Ska vi ha med ditt bagage oxå lr? Japp de skulle vi så först vare tolga sen Bagaget och sen jag... Ufff vad ont i röven jag hade, på ryggen hade jag även en ryggsäck.. Fyfan!

Men fram kom vi...
Efter att Tolga drog så, drog jag och betalade räkning (el) Wiii va kul.. 75 lira borta... 
Sen drog jag till Goffy o shoppade lite... sedan dessa jävla tuggumin som man fått orderom att köpa...
Blir nog ändå att städa oh packa klart ena resväskan som e full? ändå har jag kanske bara 10-15 plagg där i ? då har ja ändå stoor resväska? Hmm.. Oh en sväng till Alanyum och köpa en film? :)
Hoppas bara att man har el hela kvällen/ natten.... Börjar se mööörkt ut över bergen....  

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards