nenno

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2011 20:45

ja, då va elisabet hemma och mithat i alanya... tolga gick precis till frissan..

Ser ut som om jag får ta mig till mithat.... faan rååå!

Har åkt moppe med mupp tolga till metro idag, jävlar vad han körde fan vad man fick skämmas hade typ värsta polis tutan på moppen som han använde hela tiden! hahhahah...
alla ba kolla... förlåt mamma vi åkte utan hjälm.... men var tvungen att ta ut pengar!
Fan va har bråkat hela dagen han o jag ( skojj)  snacka om trötta? målade nagellack på hans rygg och på hans tå... han slåg mig och bytte till fotboll  när jag såg på film, åh slagit oh puttat varandra hela daaan! HELL YEAH ... pause? från varandra kanske? :)

Nu ska jag fixa mg sen trycka på taxi knappen... så blir det mithats hoootel!
 

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2011 11:45

Usch vad jag har sovit dåligt i natt...
Tolga kom inte hem förens efter kl 4 så ringde han oh han svarade inte, vart orolig att han hade bråkat igen lr om han hade dragit till summer garden?
men 10 min efter att jag ringde kom han hem på serkans moppe!

sen efter kl 5 kunde jag somna om igen .... vaknat 100 ggr sedan dess.
För 30 min sedan ringde hakan :)
Oh sa att det var så jävla mkt folk och att han måste gå upp kl 5 osv osv.. men den killen älskar ju att sova? :P hahah Stackarn..

Nä om man skulle gå ner till poolen ? ja poolen som har vatten och inte är tom?
Elisabet är i norge om några timmar oh om några timmar kommer mithat :)

Sen ska tolga och jag dra och handla mat, på Kipa eller metro lr i alanyum?
Han fick välja.. men nu har vi ju moppe :D?
Gött tack serkan :D slippa åka buss? :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards