nenno

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Jennifer Johnsson - 6 september 2011 11:44

Hur skall jag göra?Hakan har bjudit mig på sitt army party utanför Antalya, ska man åka lr ska man inte åka?Sen försvinner han i 16? månader.. FUCK turkisk arme skit? om han då ens skulle överleva?Stackarn... Army partyt är i morgon.... Kanske ska åka afall? Kanske kommer ångra mig om jag inte åker? Har inte träffat honom på mer än en vecka? kanske tillo med rakat av sig håret? Snällt att man blir buden i allafall :) men ska man va där själv som svensk? oh ba massa turkar? ifsg ska en norsk mamma dit oxå och jag kunde få åka med henne, men ? Jag vill att Elisabet ska följa med?Igår kväll gick Elisbet och jag runt i oba centrum... nja oba? Wow.. finns en klubb.men men oba är fint :) träffade på erdal, snackade lite sedan rullade vi hemåt och hamnade på resturangen. Vart tomatsoppa för min del och elisabet to Pide :) Där jobbade det en liten kille som var helt ... ja ehm han hade värsta flinet varje gång han skulle säga något till oss, han såg typ sjukt nervös ut :P haha sedan gick vi till market och ... killen följde efter? oss och gick in på market.. HahahaTolga, Elisabet oh Mahmut ligger oh sover som så grisar o sjukt djupt? hallå? Vill ingen leka med mig??Får la gå ner till poolen rå? Blir nog Alanyum idag? Men om jag åker vad ska jag ha på mig ?? ehm? oh måste färga ögonbrynen ? pff? vad jobbigt allt vart!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards