nenno

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 3 juni 2012 23:29

ÄNTLGEN ÄR DET MIN TUR ATT UT OCH FLYGA SOM JAG HAR VÄNTAT!!!

Ja jag hade tur tydligen fick inte vissa flyga med detta flyget för det var massa förseningar men Lyckliga jag som skulle till antalya och fick flyga vidare :D 

Hade ju varit lite snopet att inte komma iväg .......Då hade jag nog börjat gråta floder!!!! 

Men men tydligen var det i allafall 40 min försenat det gör mig INGET För jag kommer ändå TILL ALANYA :D

Vart av kramad av Sara och yetkin och malin och ja självklart av mamma och syrran med :)
Asso man kan inte vara lyckligare satt med sara och yetkin på balkongen och sa jag känner mig som ett litet barn på JULAFTON!  Och .... Jaaa det är sååå sant som bara den!

Nää fast jag fill faktiskt lyfta nu och spendera en timma extra i Istanbul i stället och bara HYPER ANDAS luften och höra alla tokiga bilförare tuuuututututuuututttta!!

Vart i alla fall Snus til Seyfi och två vodka flarror hade gärna släppat mer om jag vågade men vill inte åka in i tullen och slumpa dom andra flaskorna!!!

 Oh i morgon ska jag slänga mig på balkongen och hoppas att adem är vaken annars blir det jobbigt lägen om han ligger och sover i såfall ska jag hoppa gärnet i sängen!  och sen ta  mig något gott och dricka sa till mamma att  jag skulle t amig vodka och något i men då började hon att låta ..... Så tar väl mig Mandarin fanta istället för någon vodka så blir det till alanyum och krama på kamelen .... OCH innan utgång ÄTA UPP BEDDDDOOOOOO <3



Bara kolla på den här IDIOTEN .. man är ju saknad ... NOT .... HAN BRYR SOH BARA OM SINJÄVLA CHOKLAD DAIM ... FYFAN! :D   



Planet försenat till 01.05 ja ja ... man är ju allafall på G! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards