nenno

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 14 juni 2012 08:15

I tisdags möte jag upp Seyfi på Alanyum för lite frulle,  vid 13 tiden och så såg vi 5D i Alanyum oxå, sedan drog vi hemåt till Market och köpte Bärs, Ja där började allt, Sedan kom Kamelen och Polat och drack lite med oss så sedan drog vi in med dom till Centrum oj oj HEJ FYLLA!

Kl var vär 23 eller något sånt så Seyfi drog till jobbet och vi andr gick till Queens garden, tog en drink, sedan mot Bellman sedan kom Adem och hans vän och en tjej så vart det latino och så beställde dom in Aquvarium, tror att Jennifer skulle gåt hem och sova för längge sedan men nä tydligen inte.

Sen drog jag med Kamelen och polat till Lider och käkade Domates chorba och dom käkade säkert får hjärna (Y)

Sen ringde adem och frågade vart jag var, eftersom dom hade letat efter mig .. hahha men Kamelen sa ju? Hmm  Jaja, det går bra nu!


Fick höra igår att jag hade varit jätte snäll
Jag antar att jag vart så trött på Adems snarkande så jag satte på aircondation och fick och la mig på soffan, tror fan med att antingen tog jag med mig dosan eller så stoppade jag den under huvudkudden så att han inte skulle hitta den.... ( elak är man iafall när man är full) Stackarn hade frysit jätte mycket :O

Hahhahahhaha!!

Igår gjorde jag inte ett skit låg vid poolen i 40 min gick upp och somnade och sov 3 timmar sen gick jag till market och handlade lite sen vart det FILM!
I går skulle jag velat att jag kunde köpt loss min bakis dag som varade alldeles för länge!!
Ja mer än så vart det inte idag mår jag prima skinka! och ska nog dra ner till poolen snart men  väntar på att solen ska komma fram lite mera  för det är ju typ BARA "29" grader i skuggan ˆˆ

Näää men soolen måste hinna tilll pooolen THATS WHY!
Inga bilder idag inte :)))
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards