nenno

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 6 juni 2012 11:09

Gör man något speciellt på Nationaldagen?
Hmm... Nä?
Det är ju iallfall inga blommor i håret, för det ska jag och syrran fixa till midsommar :)

I går kom Kicki över sedan vart det vidare till Queens garden och hälsade på Burhan och Umit :)
Och sedan Tlc vart en go drink en av favvosarna Mojito :) Sen vart det Bellman för hele slanten :)
Och så kom knaset Emre ..... Han säger att han har ny still, skägg och grejjor, han har ju verkligen fått skägget i brevlådan den unge mannen!!!

Ikväll blir det Tacco med Emre och Seyfi <3
Tror jag skippar utgång alltså, ska till hästarna i morgon kan ju vara bra om jag kommer upp i tid då eftersom det skulle typ komma 30 personer? Och jag ska leda häst? Oj kommer vara small efter alla som där varven om alla ska rida?

Nu blir det duschen och försöka skrubba av sminket från igår? Känns som det sitter HÅRT!
Sen blir det alanyum hoppas att Kamelen vill äta med mig eller så? Sen blir det att shoppa mat, redig kvinna klarar sig själv! Här ska det bäras! Kylskåpet skall fyllas :)


Hejjjsvejs! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards