nenno

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 21 juni 2012 15:37







Vart in till centrum idag och betalat försäkringen hade minskat med 500 så ja 500 kr rikare rååå :))


Men  domhar ju ändrat bussarna här i alanya fattar ingen ting, tog självklart fel buss så vi hamnade vid nöjesfältet när man kommer precis in i alanya (Y) så bytte buss där i afall, sen har systeryster och jag kollat lite kläder och sen tog vi bussen hem och gick en sväng på basaren och köpte frukt, sen hem och käkade och hoppade i poolen men de valite kallt båda fick gåshud!


Sedan kom Serkan 10 MINUTER FÖR TIDIGT!!!! WHATS WRONG? hahaha helvete oxå inte klockan 3 som vi sa utan 10 min för tidigt? Undrar om han mår bra eller om hans klocka går fel?? Hmm

Men han skulle ta henne upp till borgen och terassen, så hon lär nog komma tillbaka snart dom två lär ju vara blöta?

Eftersom det regnar och åskar ute, såååååå mysigt <3
Själv ska jag väl diska snart eftersom jag har bara latat mig medans dom har varit borta :))


Ikväll vad som händer? Ingen aning sulle kunna somna nu!


               



 

Av Jennifer Johnsson - 21 juni 2012 09:00

Ja det känns så iafall, som någon kört över mig några ggr med lastbil eller så, helt slut i kroppen.

Igår gick vi till stranden, första gången för mig sedan jag kom och första gången for syrran sedan hon kom, stranden och solen bjöd på 30 min soooool, sen vart det moln och duggregn vid två tillfällen,var väl där i afall 3 timmar eller så, innan vi gick till tansas för att handla mat, skulle ju bli tacco kväll med sönerna och syrran :)

Ja vi vet ju hur det funkar med turkar säger man kl 5 så kommer dom inte kl 5 iafall.... kom typ till kl 6 .... Its normal here! Ingen bråska här inte!

Sen skulle vi spela Yatzy, och vi skulle spela om något så jag la fram Iphonen, syrrans kulle ge bort mitt aircontition, serkan la fram sitt bankomat kort och seyfi? Ja han la fram serkans andra bankomatkort! CLEVERD!Ĥär satsar vi STORT!

Dock vann Seyfi, han tog min mobil det var det ända han ville ha utav vinstpotten!
Sen fick syrran lite damp så hon gick ut i regnet med serkan för att spela lite boll ! ja dom stöd väl där en timma eller mer? Bad dom köpa cigg så kastade ner pengarna och sen kom det 3 flygande cigg paket , aldrig sett regnande cigg för :D

 sen runt 10 drog pojkarna och jobbade, lovade bort syrran till serkan kl 3 så skulle dom åka någon stans på moppen :)
Sen satt syrran och jag på ballen innan vi gick och sov :)

Idag blir det in till stan och betala försäkringen :) Sen? Who knows!
Bilder från igår får bli ett senare kapittel ! Nu dags att byta om och dra till stan :) <3



 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards