nenno

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 15 juni 2012 18:30

Igår gjorde jag inte så mycket heller kollade på film och var nere vid poolen en stund, HELT DÖD!

Igår mötte jag upp Gunnar och Bea på Old Istanbul Stek House kl 19 jag var lite tidig så satt och snackade med Bedo:) Gull unge, men han luktade apa ur munnen för han hade dragit ut en tand :) men älskar ju honom ändå öven om han luktar illa i munnen :)

Bea tog kyckling spett och jag och Gunnar tog planka :)

Tack till dom som bjöd mig på mat och dryck <3 

Efter Istanbul så drog vi till Irfan för Bea och Gunnar letade skor och sen vart dom trötta så vi tog lite vinoch öl :D
Tycker om när dom blir trötta så man får lite vätske intag!

Sen gick vi och letade efter någon butik som Bea hade sett några dagar innan som sålde massa saker men det var örhängerna hon var ute efter,efter 1 timma så hittade vi dit, efter det så vart det mer vätske in tag på Crazy horse.

Sedan begav jag mig till bellman och snackade lite .... med Seyfi och så gick jag upp på andra våningen för Therese skulle jag möta .... Vid halv ett var uppe prick och såg henne komma glidandes igenom skummet.
På tal om skummet det var MÅNGA igår som vart islängda där i, alltid kul och se, värre om det skulle vara än själv.
OCH ..Igår fick jag två nya sönder och Serkan berättade att Ati var hans far ja det betyder att? Nej för faaaaan!....

Ati är ju gammal och go men, nä detta går inte för mina nya två söner hade ju andra pappor.
Bara man inte får 2 till att göda med mat :)

Träffade en trevlig prick i baren som tydligen hade gått samma skola som Serkan, så snackade om Eurovision för Loreens låt speladets, viste inte hur jag skulle förklara bättre än jag gjorde och sa ju ja men det är ju en tävlig med massa låtar osv. så drog fram luren och visade deras sång för turkiet då fattade han heeeeelt!

Så sa ha WOW lyssnar du på Ferhat Gocer? JAVISST SA JAG OCH LOG. MEN! Jag fattar ju nte vad han sjunger :D

Och han dog? av garv?, men hallå vi snackar ju engelska med varandra so? Visst hat ju Ferhat engelska låtar oxå men :)

Sen kom Kamelen en sväng och sen drog han och kom tillbaka när det stängde!
MEN HADE NÅGON I ? typ Karate fylle tablett i mitt glasssss eller? Kanske ska börja äta bättre så det inte blir så här och JA mamma , dricka mindre :))))

Idag har jag varit ner till poolen en sväng tog en super lång sovmorgon, städat lite för ADEM KLAGAR JU! 
Jag har ju semester måste man städa då oxå? det var ju för feeejjn det ända jag gjorde förra veckan!
PEACE låt mig vara!!!!!

Kamelen ringde och frågade om jag inte kunde komma till oba centrum sen? Jomen visst kan jag det :)

I morgon kommer buss fröt systeryster då ÄR FRIDEN SLUUUUUUUT!


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards