nenno

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 22 juni 2012 18:00

Igår vart det hemma kväll, gick och la oss en stund vid 22 satte alarm 23 om vi skulle gå ut eller inte kunde vi bestämt oss då men det vart att ligga kvar och sova i sängen!

Vaknade vid 3 när adem kom hem, han käkade upp all frukt :O DAMN BOY!
Sen gick kan och la sig på soffan och sa sätt dig här jag sa det är ingen idee du kommer bara somna ja vad gjorde han efter 5 sek, ja han snarkade? - Hallåååå då går jag och lägger mig!! - Ehhm stannna sen snarkade han vidare, trevligt och ses har inte sett dig på 2? dagar ... haha

Josse gick upp vid 9:o tror jag eller vi vakande av adems alarm men han vägrade att gå upp själv! Så ringde från sovrummmmet till soffan - HÖJDEN AV LATHET MEN VAFAN JAG VAR JU TRÖÖÖÖÖTT!!- what to do then ?

men somnade sedan om och syrran väckte mig vad 11, sen tog det ett tag innan vi bestämde vad vi skulle göra men det vart iafall Kleopatra BEACH!
Var vågor och vågorna hade dragit in massa skräp, det märkte jag för mina tuttar var fulla med massa saker från havsbotten som knappt gick bort!
Vi vär väl där nästan 2 timmar innan solen började försvinna och möra moln drog över och där kom åskan igen!

Gick en sväng upp emot Ataturk gatan och in på donken där det duggade och delade på 6 st nuggets med dipp, för jag hade sagt att dippen var så good, men det tyckte ju självklart inte syrran!!!!!
Ja jag är inte förvånad! Alla satt under tak eller inne, så varför skulle vi va som dom ja vi satte oss ute under INGET tak och käkade våra nuggets i det duggande regnet! 
Sen tog vi bussen hem, stötte på bellmans "toa " kille som bjöd in oss hos honom och hans fru och barn men vi tackade nej :)
Sa att vi kommer till bellman ikväll istället.

Sen började Josse och jag med Blom plallning ( kanske vanligare med frukt? ) sen åkte vi up och dmpade väskan och tog en plastpåse och gick ut i regnet som hade börjat dugga här hemma i oba och skulle  ha massa blommor och grönt till våra midsommarkransar, stötte på en  vovve som gjorde oss sällskap en bit, gick förbi och kollade på en lägenet som jag hade kollat på förut :) en som har varit på nyheterna i sverige och som dom haft så mkt problem med, tack för att jag inte fick det problemet!

Nu är kransarna klara och fina, bild kommer senare :)))

Och vi är ny duschade och lucktar gott, ska väl ta och sminka oss och byta om och sedan in till centrum om någon timma för att äta middag för att sedan gå ut och fira midsommaren :)

 Tjoooooooopps

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards