nenno

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 5 juni 2012 19:30

Oj jag kan ju skänka bort min bakis dag till någon som vill ha den :D

Igår vart det förkrök på baklongen med Adem, Kicki, Gökan oh Kamelen :))

Trevlans att de Kicki och Kamelen igen :))) Saknat dom !

Adem kom hem med en moppe efter hans strand dag, så Kamelen och adem åkte tillbaka med den till Oba och Adem kom tillbaka med en bil..... BRA DÄR FÖR NEJ HAN HADE JU INTE ALLS .......... Ja ni hajjar!

Sedan hämtade vi upp Kamelen som hade bytt tröja, som tur var,var folket så snälla att dom stannade på Old istanbul stek Så jag fick springa och pussa på min ÄLSKADE BEDO! LOVELY oooh han vab så fin mammas lilla älskling!

Mmmmen jag hade bara 3 min på mig annars tänkte som åka ifrån mig... INTE SNÄLLT!! men vart en massa kramar :D 
Sedan vart det att stanna till på TLC och hälsa! Sedan vart det ner till Bellman oh där var ju en av favorit sönerna i baren ... Seyfi :D
Kul och se alla igen!

Idag drog jag till Syedra till Mustafa och hästarna :)
Vart 7 timmar där, vart att leda häst en sväng och spola hästarna som tidigare hade varit ute och ridigt :)
Vattnade majsen och städade lite vid poolen och diskade, fick ju mat när man kom oxå :))
Har även hängt i hamocken och haft det jävligt bra och druckit COLA!

Nu är det dags för att byta om och börja sminka sig, för duscha har jag precis gjort så jag luktar blomma nu :) Lovely!

 Hoppas bar kicki svarar på mitt sms någon gång annars får jag väl sitta med en drink i handen på balkongen heeeeelt själv? Vore ju SUPER TRÅKIIIIIGT!!

Och om 2 dagar kommer mis söte son Serkan <3

Ikväll blir det att partaya med Emre som kom till Alanya för några timmar sedan :) Lär ju bli Long iceland lr heter det Irland? Ska det vara så svårt att komma igår Emres och min favvo drink??


Här kommer det lite bilder  
Satan i gatan vad mycket vatten man kan dricka om man biter tag i slangen själv!
 
Här har vi en som vet hur det är att vara kort ! Jag använder stol men Pållen använder hjärnrör för att kunna nå 
det gröna gräset på andra sidan :))
   
Livet är underbart oh bo på landet :))

 
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards