nenno

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 9 juni 2012 12:00

Äntligen har jag legat vid poolen en stund!!
Men det vart inte länge det inte, för nu måste jag städa skåpen som har fått sig en fin grön färg inuti, WHY me all the time? Gillar ju inte ens att städa?
Skit att jag glömde ställa skåp dörrarna öppna innan jag for i vintras? Men ska det verkligen vara så? lr är det bara lyckliga jag som har lite möggggggel ?

Igår kom Kicki över vid 22 sen vart det en drink sen drog vi till Old istanbul steak house, pussa på Bedo lite :))
vart en varsin Mojito ... Var ju happy hour men om jag skulle hinna över allt så var det lika bra att ta en drink! 
Men kände redan när jag tog mig ett glas själv i min ensamhet att fan, det kommer tt spåra ikväll...

Men sen vart det Bellman ville så gärna ta mig en tugga på älskade Serkan <3 Min fina Son grrr...
Han gav ju självklart sin älskade mor vodka redbull, Ja den var ju inte alls stark!!!!! FÖR DET VAR JU BARA VODKA I DEN! Sa till han att din mamma har blivit gammal inte alls lika ung som förra året !!

Sen skulle jag möta upp kamelen och hans bror och deras vänner, vart en sväng in på James Dean och ut ganska fort och sedan vart det havana, inte mitt favvo ställe direkt, men när alla dem drog och dansa så smet jag ner till tlc och snackade med Ali och Fikret, sen kom Adem och hans vän så vart det en drink på havana så upp där igen, SNÅLA JÄVLAR jag ville ha mer vodka dom ba näääääää vi har mått på hur mycket jag ska hälla i .. TACKA VET JAG BELLMAN! Där får man fan som man vill!! 

Sen vart det latino, självklart ska jag snobbla lite i trappan, måste fan börja kolla vart jag sätter fötterna!! 
Där vart det vodkabull, sen vart det en snabb vodkabull på bellman innan som stängde, Så ska det tydligen bli taccos Idag igen, mina hungriga vänner kommer, tror jag får kanske ringa och kolla så alla kommerihåg det från igår? Hmm
jag gör ju det, och jag var fullast :D INTE BRA!

Jo Igår fick jag upp typ 50 klädesplagg om inte mer på 15 galjar! ALLT GÅR OM MAN BARA VILL... SÅ fick jag bort resväskorna oxå, vill inte se dom, bara tanken på att åka hem gör en så jävla deprimerad!!

SÅ ikväll blir det Tacco och lite sprit med Seyfi, Emre och Serkan <3  
Nä om man skulle göra en toast? och sen börja jobba lite och sedan dra och handla på Metro, LOVELY Semester!! Inge lugn och ro här inte!!! 



Lite bilder från igår och dom andra dagarna, lika bra o passpå när internet går BRA!

                   

Svejjjjjs!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards