nenno

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 11 juni 2012 17:08

Igår kom Maj och Bea ( mina jobbar kompisar ) och deras män och Majs Dotter Denise, var dock lite problem med min bestälda taxi, men men det löste sig :))
Vart lite vin och öl och tillsammans fick vi väl i oss 2kg körsbär? Haha 


Dem var väl här i en timma eller så sen bar det av till älsklingarna på TLC och käkade middag vart favvoriten där bombay :)) Bea och maj tog någon sea lergryta och Denise kyckling med vitvinsås och grabbarna peppar stek .. 
Vin och öl till maten  :)


Efter det vart det Queens garden och lite öl och Queensgarden Speciall, efter 23 så kom kamelen och polat+ vänn och då ville gammmmmlingarna åka hem så då drog Denise med mig och grabbarna grus till bellman sen kom Emre till bellman och efter nåon timma vart det Doors och sedan latino där dom andra pojkarna var :)
Sedan fick vi skjus hem av polat och kamelen :)


Jag hade en go lyckad kväll iallafall


Idag vart det att sova till typ 12 och sen har jag satt på en maskin tvätt, surfat lite och ätit frulle sen vart det poolen efter någon timma kom svenskarna på första våningen till poolen med barn, sa hon ja nu är lugnet över, men det gör inget sa jag kul med lite liv :)


Pratat med henne (jag är ju så dålig på NAMN) men pratat med henne om lägenheterna om hur knasigt bygda dom är och att dom har mått beställda skåp och kök och så att man blir tokig man kan inte bara åka och köpa något för så måste men tänka på dom där sladdarna eller dom där knapparna .... Kompliserade turkar som bygger!!
Men nu vet man det till en annan gång om man ska köpa något att allt verkligen är som det ska.
Lite avundsjuk på dom dom ska byta ut badrumskåpet och riva köket PRECIS DET JAG VILL MED!


MEN eftersom köket är special byggt så, har dom ett problem eftersom i TURKIET .. har dom inga hörnskåp så hur hon ska lösa det blir spännande, sa ikea har ju iallafall hörnskåp och dom har levernas till Alanya 1 gång i månaden.


Adem har varit ledig i dag men han ville INTE LEKA MED MIG! Fyyyyyyy LONE IS TEH SHIIIIT


Imorgon ska jag iallafall leka med seyfi ner till stranden och dricka lite öl och äts något gott, jag fick välja plats, hmm vart ska vi?


Orkar inte med några bilder idag har inte så mkt WIFI :(


Tjooooop :)) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards