nenno

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Jennifer Johnsson - 16 juni 2012 18:45

Ja och till Kostac tog man sig det tar ju typ bara 10 min att gå dit men fan vad det rann i pannan halvägs dit tänkte jag nä nu fan vänder jag! Men har ju velat gått dit sedanjag kom eftersom det är en favvo affär :))

Men in kom jag med svettets rinnandes och såg allmäntfärvirrad ut för jag ville vå bort det rinnande, oj oj märks att det var ett år sen man var där... Ingen som känner igen jobbiga Jennifer som inte snackar Turkiska alla va så trevliga och ba Helloo, have a nice day :) Ja ja jag kommer om et år igen och då är jag besvärlig för DÅ SKA JAG byta ut badrums skåpen och kanske köket om man kommer på en bra lösning!

Men jag köpte mig nya säng kläder som är brun på ena sidan och Corall på andra sidan och lika kuddar :) Super duper bra :) Älskar ju corall :))
Sedna vart det nya klänypor och två hängare och FINASTE lampan :D tror at det kommer meed en sådan hem till sverige oxå hihi :) syrran ska få Godkänna den först bara =) hade helst haft en vit men dom hade bara svart! men men fin ändå! 

Sen har jag tvättat två maskiner dammnsugit, badat i poolen solat en liten stund men med 36 grader kl 15.00 så orkar man fan inget assso!! 


Har precis sminkat mig, skulle ätit med kamelen idag egentligen men fick sms i morse att han skulle till Side, så då vart det Emre som kommer att få stå ut med mig, men han åkte fast hos polisen för han körde på fel sida och nu har han precis hört av sig :) 


Folk säger att man ska tvätta säng kläderna först innan man använder som menmen what ever :D
 

 

Lite Bilder från dagarna innan, som inte har kommit upp för nätet har varit så slött!


       
         

Nu är det dags att öka ska åka taxi till Emre om 30 min !

Av Jennifer Johnsson - 16 juni 2012 12:08

Igår drog jag till Oba centrum för kamelen tyckte det, när jag kommer ditt sitter han hos frissan lr ja dom är 3 som håller på med honom, fan jag behöver ju bara en person? Jag har ju ändå mer hår? Men han kanske är svår hanterad efter som Kamelen oxå är frissör så skulle han ju självklart dit med  händerna och peta oxå!


Sen fick vi skjus in till Centrum utav kamelens vän och sen rullade vi runt lite, SISSSST men inte minst äntligen bellman och seyfi frågade om jag skulel ha något och dricka - Ehm vatten? Say whaaaaat ?
Samma sak med Serkan , han trordde jag hade feber :) nej  nej inte alls bara en nyckter runda ute, gick ju hur bra som helst det oxå!! 


Ska gå till Koctas snart och kolla efter galjar ? säger man så?  och nya säng kläder kanske någon lampa till sidoborden ?

Ja undrar sa flundran det ser varmt ute, MEN <går kväll, fan va äckligt varmt det var ute ALANYA KOCKADE!! 

Men idag är det molnigt och verkar vara 32 grader ute ändå :)

Tjiiiing!! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards