nenno

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

kan skratta at de sa dar efterrat!

Av Jennifer Johnsson - 30 september 2011 19:45

FY VILKEN DAG!!

Tolga dumpade mig pa flygplatsen tankte ju inte pa att de var inrikes efter som jag har akt dar ifran förut sa jag kande ju igen mig sa val dar, tyckte han kunde dra...osv.. nar jag gar in genom första 'kontrollen' sa glor alla pa min vaskor (3 st)  jag ler lite fint och fragar om det verkligen var har planen gick till İsveç... dom ba hayir... DAMN!
Som tur fick jag ta med mig rull vagnen igenom! Men igen kollade dom sjukt mkt pa min vaska .. sa fragade om de va nagot problem? nej nej nej sa dom o smilade? hmm..
Sedan kom jag antligen fran till terminalen.. men mupp vaskorna
in pa inCheckningen lr ja ... under sjalva incheckningen sa har jag 25 kg för mkt men dom satte mig pa VIP:P = första klass sa sa dom 20 kg ar okey om du betalar! Vilket priset per kg va 10 euro per kg = 200 fucking euro! och de hade jag inte pa mig, och inte pa kortet!!!
Sedan gick dom ner och sa 15 var okey att betala... men da var det inte ens 30 min kvar tills planet skulle ga....
Ringde Tolga och han ba KOMM TILLBAKA Du far ta lite av mina saker..... KOM nuuu!!
Han kom och försökte först att fa en Faktura.. men den dar javla BITCHEN som vagra fatta eller ville första mig hon var sa OTREVLIG sa de fanns inte.. Hade garna nitat henne! USCH ... sant folk ska typ jobba dar dom inte behöver snacka med folk!
Sen skulel vi ta tillbaka babaget och sa tolga tog med sig en vaska hem... men da hade muppen stamplat in 1 vaska istl för 2...  Sa da kom bada tillbaka...

och sa mkt mkt mer men orkar inte skriva mer...
ALDRIG betalat övervikt med turkish arlines ... Eller har jag fatt igen nu alla ggr som jag sluppigt?

Vart bade arg ledsen och besviken de va ju redan jobbigt att aka hem? .... men nar mans tallt in sig pa de och sedan kommer man anda inte ivag...

Men vart en extra natt i istanbul ar dock barnvakt nu men de gar sa bra sa :)
Tolga sover som vanligt... och Tolgas syrra + man+ son e pa bröllop.. sa lill tjejen ar kvar  SUPER SÖÖÖT <3 :)

SA i morrn blir det hemgang .. igen? haha... men mitt bagage ar kvar pa flyg platsen, sa fick köpa ny biljett men fick rabatt!! wöw :D de va ju toppen i afall och redan fatt min biljett ska  ba betala bagaget i morrn sen ere lugna puckar kanske? hmm :P ba hoppas bagaget kommer fram i morrn oxa? Haha

Tack till kullis som kommer och hamtar mig i morrn ! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards