nenno

Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Better with the lights off!

Av Jennifer Johnsson - 26 juni 2012 18:20

Här om dagen när jag skulle göra ett in lägg gick det ...... inte så bra!
Datan hängde sig!

Men men i söndags lurade vi med oss adem på på en bil tur, vi hyrde bil och hans brors barn förljde med oss stackarn.... kan inte varit lätt för honom asso! 
Vi skulle ha åkt till Kemer mennär vi var i Belek sa dom att det var typ en timma kvar och klockan var ganska mycket så, vi drog mot belek istället, helt okey ställe men sanden var förjävlig emot en, sen vägrade släppa från kroppen :O :(

ja på det förra in lägget som jag skrev hade jag skrvit en hel del men nu känne rjag att jag inte orkar dra upp allt igen och skriva om det men ska ta dagarna lite kortfattade :)

Efter det att vi hade varit på belek stranden så drog vi till dess Centrum och käkade mat, sedan åkte vi vidare till manvagat för att bada i det kalla vattnet, OH Yes vad det var kallt! DAMN!
Adem vågade inte bada men efter många moment för att få i honom så stod han där i vattnet, jag försökte med allt tillslut började jag komunisera med syrran om att hon skulle putta i honom, men när han märkte att hon var bakom flög han i vattnet som en stucken gris!

YOU GO GIRL!
PÅ hemresan byte jag plats med adems brors son abdulla så jag satt bak med syrran .... ni kan nog inte förstå hur sjuk han tyckte att vi var när vi började dansa och  skojja osv :)

Efter det så drog vi hemmåt syrran och jag gick och handlade lite dricka och adem skulle åka och raka sig hos kamelen och sedan så kom dom hem på förkrök och även Ali kom över på en öl! fullt hus!

Igår var josse och jag på Aqua parki alanya och sedan drog vi ner till Kleopatra där vi stötte på Burhan på hem vägen sedan gick vi ut och käkade i oba på kvällen fick vänta minst en tamma på maten vart lite irriterad och sa ja om det ska ta 30 min till så vill jag fan ha en cola till.....
Men han kom tillbaka och sa ja maten kommer om 1 min och alla som har varit i turkiet vet att 1 min är ju minst sagt 5-10 min jomen vist tog det 10 min till... 

Sedan vart det utgång Josse plockade upp en lirare från malmö som hade lostat sina kompisar .... så han fick åka taxin med oss hem sedan :)
Serkan åkte oxå med hem för hans moppe var trasig och även kamelen var med ut igår :)

Idag så ringde vi seyfi för han och vi och serkan bestämde att vi skulle göra något idag så, men han svarade inte så då ringde vi serkan men han sov fast ... han vaknade ju när vi ringde :D
Så byte vi om och började gå emot hans hem och han stod så snllt och väntade på oss. 
vart det bussen till Centrum för att möta upp seyfi vid kleopatra " poolen" = dammen.... Hoho
Sedan vart det bad och solning sen gick vi hem till Seyfi där hans snälla mamma gjorde mat åt oss :)
Sen gick vi vidare till bellman för att serkan skulle städa, och      vi hade lovat och hjälpa honom, men syrran hjälpte honom medans jag hade vatten krig med idioten .... om kastade i mig i Bellmans damm..... ARG*

Ja och nu har vi kommit hem och har varit borta 7? timmar eller så :) Nu ska jag in i duschen för den där dammen är nog inte så fräsch!

Ooh lite bilder, blir nog fler sedan eller i morgon :)) THJJJJONG


               


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards