nenno

Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer Johnsson - 17 september 2011 11:50

Igår drog vi ut runt kl 8? Om ja inte minns fel för att handla de sista pojkarna skulle handla. Kom inte hem förenst efter kl 1..
Dom hade la köpt så mkt grejjer? haha fick hjälpa dom att köra Jennifers backning.
Annars med deras packning hade dom aldrig fått plats!

Sedan somnade vi alla för en timma, men de va svårt att få upp och iväg dom till bussen! Så tror dom landar snart i Sverige? Lr dom kanske redan har landt?=)

Nu blir det att ta oh rulla ner till poolen oh invänta sms från Isi, sen blir det nog att dra till hennes hotel!

Ser ut som det kommer bli några fler dagar i alanya :) YEAH I love it!
Sen Istanbuuuuul! 

Av Jennifer Johnsson - 16 september 2011 16:58

Igår vart det utgång?
Ehm lr ja, dom där super fest killarna mithat oh musse? drog hem innan kl 2, men ville inte hem så drog till bellman, jätte full o glad :D


Sen vart det mat i centrum på snabbis mat ställerna, o sen vart det moppe för Mahmut, tolga o mig hem till mahmut skulle hämta badbyxor, sen va vi hemma efter kl 4 tror ja?

Vart lite svårt att få upp killarna i morse vid halv 10 = Mahmut, Mithat, Tolga o Musse..
Vart att stressa ner till taxin typ 10 i 10 ingen va direkt snabb av sig? nääh killar asso!

Men vi han med bussen som skulle gå kl 10 i alla fall fast den kom typ 10 över 10..

Lyxen för tolga är över afall med massa killar runt sig!.. Turen har vänt...

Vart massa åk i rutschkanan oh med madrasser oh grejjor!
Knas killarna är halft skadade över allt, därför man inte åker den vita rutschkanan? då blir man skadad :D Haha

Sen vart det mat alla tog nuggets.. Efter de vart de jackt på en fotboll, musse oh jag stannade kvar i stora poolen oh badade medans dom andra tre letade...


Tolga o mahmut skulle gå utanför stället för att köpa boll, ( fast man inte fick ha boll där inne :P)
Så vakten frågade vart ska ni?
Tolga svarade köpa vatten, Mahmut svarade Köpa cigg... Tanta vakten sa att vatten kan du ju köpa här inne?
Hahah så mahmut fick gå själv, tolga ljuger så dåligt?

Sen hivade mahmut bollen upp mot stora poolen så vart det fotboll, Turkey- Sweden.... Tolga o mahmut vann med 10-3 så dom ska bjuda på middag? Mohaha
Sen vart det att åka rutschkana med madrasser tog den blåa åh hakade fast i varandra, vissa gånger ramlade några av? Musse åkte på baken halva vägen ner.
sen tog dom en madrass egentligen gjord för två? oh alla grabbar hoppa på samma? dom drog i väg som satan ... men alla gjorde sig illa oxå? när dom var framme där vattnet tog slut! HAHA tur at man hade sin egna annars hade man väl inte haft några tänder kvar?

Sedan vart det Skumpartyyy.... Oh hemgång :)


Alla verkar vara helt sluta efter dagen? JOBBIGT oh bada oh ha super kul :D

Snart blir det att dra in till stan o hänka medans dom shoppar de sista dom har kvar att handla... Vill ba sooooova nu :D hihi! 


 

Av Jennifer Johnsson - 15 september 2011 22:00

Pojkarna oh jag vaknade vid halv 12? lr ja jag tror de.

Sedan gick jag oh musse till market oh shoppa frulle, sen vart de frukost och dom satt vid datan, sen bar det va till bussen och kleopatra stranden oh sola o badade :) Smsade Isi så hon kom dit efter någon timma.

runt kl 6 vart det hemgång fast v stannade till vid  migros o shoppa mat sedan vid ett ställe som för färskpressad dricka. Mithat tog Portakal ( apelsin ) musse Big ben? haha massa grejjor i men de va la goood! oh jag tog honungs melon. 

Sen vart de buss hem sen gick vi på bazaren oh vart lite kläder för musses del mithat oh jag köpte strumpor sedan vart det shopping av ost o oliver o grönsaker.


Middagen bestod av kalkon med kalkonsås? o pasta

Hoppas på utgång? inga party killar detta inte? 

Av Jennifer Johnsson - 14 september 2011 02:00

Idag skulle mupparna Mithat o musse fixa sitt hotell dom inte va nöjda med, fast jag sa flera ggr lämna väskorn här hos mig!!

Så när ni får ett hotel kan vi ba åka hämta dom om ni ens får ett hotell.... 
ne men envisa som dom är ska dom ha med sig sin packning...
Ja sa till dom att jag följer inte med in för ni kommer ba flippa....
Mithat komochhämtade mig dom satt tysta på en stol och väntade okey tänkte jag kanske är ganska lungt ändå?

Till musse började jiddddddddra med dom då så drog jag ut från detur!

Sen efter en bra stund... så sa ja men sov/bo hos mig dom sista dagarna.....
Lägg ner nu!

Sen flippade musse igen...
Men vi drog och mötte upp Isi på Euro hotell, sedan drog vi till en resturang och käkade frukost..... VÄNTA??!? Musse väljer resturang.... Vem jobbar där om inte mitt EX burhan? jobbig sitts vat de.... usch ....

Ville bara gå där ifrån!
När vi var färdiga där vart det hemgång och byta om till badkläder sen tog vi taxi till Tosmur där Floden från Dim cay går ut och badade i havet och i Dim Cay floden :) Mysigt!

Sen bar det av med buss till Seki till horse Club hade ju lovat grabbarn att som kunde simma i poolen medans Isi och jag red, men... dom hade stängt av poolen! AJ DÅ! jobbigt läge Jennifer, så vart helt enkelt att försöka lura med grabbarna på en rid tur! HAHHA
Dom gick med på det efter ett BRA tag!

SÅ varit på rid tur med två jävla MÖSS... MITHAT O MUSSE! YEASIISYYYS!!

Hade väl ridigt i 30 min? oh grabbarna tjaddra hela tiden! Sen snubblade musses häst och han fick Panik och gick med hästen en stund! Sedan  vilade vi lite.... (rök pause)  Så hoppade musse upp, sa om du blir rädd så måste du upp igen för annars kommer du aldrig våga... Mithat frågade  Tunan som fick med Isis häst med grimskaft hur lång tid det var kvar han ba 1,5 timma musse bröt ihop! Mithat tog det inte så hårt! 

Men musse hoppa upp på hästen igen oh så red vi oh han hoppade av och up hel tiden han tyckte de vart obehagligt... Såg iförsg ut som om han hade alltid hoppat upp och ner på hästen i hela sitt liv :P

Berättade at dom skulle korta tyglarna lite här och där och luta sig bak oh fram o lalala sänka händera.. Tror de snurrade rejält i huvudet på båda två efter 1 timma började mithat hajja vad som gällde? HAHHA

 SÅ började han säga till musse gör si o så... HAHA Jävla MUPP!

Men kom la hem efter några timmar i skogen på hästryggarna... TRÖTTA killar? hhaha helt slitna.....!!!! Men isi var la duktig :) dom med :D Vart la lite stolt att dom orkade afall!

Hoppas dom får träningsvärk som fan i morrn? ( lr ah i dag när dom vaknar om ca 7 timmar då ja ska slita upp dom för vi ska uppi borgen och käka frukost!)

Sedan vart det hemgång innan 8..  Hem och göra sig i ording.. sedan vart det Melani resturangen i oba och när vi hade ätit klart åker Sammi Förbi i Summergarden bussen och ser han vinkar som en toook! Han stannar bussen oh ba HUR ÄR DEEEEET?? HAhha Alla kolla helt pötligt på mig på resturangen... OBS!

 Så bröjade han åka så drog jag upp luren ganska fort... ( snackar ju ingen engelska han heller så ja sa) 
- BEN Jennifer, Tolga kanka ... DUR DUR DUR! 

Så sprang vi i fatt bussen oh fick skjuss till Centrum.. Snälla Mithat o Musse som gav han 5 lira då vart han la glaaad :)

HAD egentligen bestämt att vi ba skulle till Obaoh käka sen in till stan oh ta en drink hem oh kolla på film... men .... Sen fick dom för sig att vi skulle till summergarden...
- MEN Hallå killar vi har ju inte så mkt pengar med oss ut för vi skulle ju ba tat lungt en drink o sen hem oh filma..?
Men vem sk lyssna på en tjej ...????
VArt la Taxi dit oh sedan en drink.. Sen he .. Lite onödigt ... tyckte jag men nää!

Nu har båda grabbarna Däckat totalt! HAHHAH


                         

Av Jennifer Johnsson - 12 september 2011 21:15

..... Vart bussen till mithats o musses hotel, mithat gav mig adressen osv. men när jag kommer dit så säger han gå av vid jet ski? HALLÅ ??? du sa ju att ja skulle åka hit?
Vart lite arg... men efter 45 min kommer dom två gåendes, sen vart det upp på hotellet så skulle dom jiddra med varandra en stund så efter ett bra tag tog vi bussen till Tosmur sedan tog vi taxin till Dim cay.

Käkade mat där uppe och jag oh musse badade .... inte kycklingen mithat heller.. TÖNT!

Sen vart det bussen hem och en sväng på bazaren med pojkarna dom shoppade lite, sen rulla vi hem till poolen oh ja det är inte lika mkt vatten i poolen nu som när vi kom?? haha Jävla plask muppar asso! 

Skulle åkt upp till borgen? men ? Ja som vanligt när man planerar saker med turkar (tolga) blir det aldrig som man har tänkt sig!!
SÅ? vad händer nu?  SIKTIIIIIIIR!

     

Av Jennifer Johnsson - 12 september 2011 11:07

Igår vart det 5D på alanyum tyvärr väldigt dålig film som vi kolla på så va ju tråkigt, bir det en gång till så ska jag ta en bra jag redan sett!

Igår vart de förkrk här hemma, sedan centrum upp på lation, Robin hood oh bellman tog ensväng på doors oh hanvanna med... men lite folk ute igår märks att det inte är så mkt turister här nu?
Tråkigt men :)

Sen vart det Summergarden.
Nu ska jag ner på bazaren o handla jacka till mamma hoppas pengarna räcker så jag slipper gå och ta ut pengar.... Sen blir det Dim cay med Mithat oh Musse, Kanske tolga?
 

Av Jennifer Johnsson - 11 september 2011 14:45

Igår drog jag till mithat o musses hotel, fick inte komma in där förens grabbarna hade kommit ner...
Dom var la lite besvikna på deras hotel... tyckte inte alls att de var 4 stjärnigt.

Sedan drack vi lite, innan vi gick sprang som runt som så barn helt? stressade? Kläd nojja oh hej o hå!
Sedan tyckte Mithat att vi skulle gå till centrum, höll på börja gråta? hahahha
Dom bor i slutet av kleopatra... nja vill inte? men gick en bit ialla fall tills bussen kom! PUST!

Sedan vart det lasvegas, hälsade på mahmut vi tog en drink där, sedan drog vi och hälsade på  Tolga på bellman och drack där med, fick värsta stora fruktfatet av tolga :) gott gott. sedan rullade vi till robinhood o latino.
Slutligen vart det James dean oh sen stängde allt.

Drog till Musse oh mithat hotel  sedan ringde jag kamil oh han plockade upp oss 4.a sedan drog vi hem till oss, oh käkade på resturangen o sedan hem till lägenheten oh badade, sen somnade musse oh mithat snabbt? i sängen? hahhaha

Så väckte dom när jag vaknade vid 3 OH Skit, grabbar kl e 3  Musse fick panik ... han ba hela dagen e ju borta!!

Sen vart det taxi hem för deras del :) Så kanske vi ska till alanyum ikväll :)
       

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2011 20:45

ja, då va elisabet hemma och mithat i alanya... tolga gick precis till frissan..

Ser ut som om jag får ta mig till mithat.... faan rååå!

Har åkt moppe med mupp tolga till metro idag, jävlar vad han körde fan vad man fick skämmas hade typ värsta polis tutan på moppen som han använde hela tiden! hahhahah...
alla ba kolla... förlåt mamma vi åkte utan hjälm.... men var tvungen att ta ut pengar!
Fan va har bråkat hela dagen han o jag ( skojj)  snacka om trötta? målade nagellack på hans rygg och på hans tå... han slåg mig och bytte till fotboll  när jag såg på film, åh slagit oh puttat varandra hela daaan! HELL YEAH ... pause? från varandra kanske? :)

Nu ska jag fixa mg sen trycka på taxi knappen... så blir det mithats hoootel!
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards