nenno

Alla inlägg under september 2011

Av Jennifer Johnsson - 1 september 2011 13:00

FAN? ...
Det är september? I helvete... Vart har alla dagar tagit vägen? ÖHM? 

Kom nyss upp från poolen, mår int så bra idag bakis?
vart iallafall en timma där nere :) 
Sitter och kollar på nätet på soffor och soff bord :) To the new place :)

Igår vart det förkrök hos mahmut och devrim... Lite trångt var det på deras balkong... haha Elisabet skulle på toa men hon klättrade över igenom fönstret.. Knaasfiia ... 
Tröck på alla taxi knappar vi hittade, men ingen taxi kom ... hahha så gick vi till en taxi station men där stod de en taxi, men fanns ingen förare... jävla skiit oxå :P
Men men in till centrum kom vi minnsa, och då drog vi till Queens garden .. Äntligen fick jag träffa min bästa kompis Ümit ( som är Dj där) .. Bad om ursäkt att jag inte hade varit där på sjukt länge men sa att varje gång jag går på bar hatan så brukar jag vinka åt dig... och säga Heeej ümit .....
(vilket jag gjort varje gång vi gått för bi) vilken han inte kan se efter som de e typ 50 m från gatan och honom  :P

Sedan vart det Las vegas och sen bellman :) Took fullt igår .. länge sedan .. men nu är ju bayram/ramazan över :)
Efter bellman ( när allt stängt ) så satte vi oss på lasvegas.. Snackade med min Ap granne.... Haha han ville köra mig hem men jag sa alla här ska med ocohjag tror inte vi får plats här :P Ham ba MEEH... Nej tack monkey :D ( money/apa ah se bilden när någon hänger i taket .. där efter namnet ! ) :)


Ska men dra på en film? tvättmaskinen rullar för fullt, tolga sover och jag e trött? 

fan.. ümit e på snissskan ......kolla lite brun e jag afall.. helt otroligt!


     


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards