nenno

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 1 juli 2011 12:45

sedan dess att jag vaknade har det blivit frukost i mahmutlar och jagat tva konstiga fagel arter som hade rymt med sina fyra bebisar :) suuuuper söta :)

Gosa lite med hastarna, lr ah 2 aringarna hur goa som helst :) dick ville den ena hasten laga sitt huvud pa min axel efter ett tag började han att naffsa pa min axel, aja baja hade kunnat blivit ett fint bett :D

Sedan kom lavi tzill horse club hon hade med sig en stor bukett blommor till mig :) aaaw vad gullit av henne :) sedan hade hon aven gjort kladd kaka som vi smockat i oss :)

Nu har det kommit massa barn hit fran typ ett fritis :) sa de e fullt drag i basangen :)
Dom har aven börjat med lunch har.... igen... fan mat hela javla tiden!!

Skulle egentligen ridigt i morse men lavi kom inte förens kl 13.00 sa da varl la inget :)
har aven snackat med hennes dotter som e intresserad av astriologi? lr hur de kan tanka sig stavas sa har fatt reda pa allt om mitt stjarn tecken denna manad :)

Undrar om de kan tanka sig att de blir nagra timmar med frugan och tolga i dag? hmm

Fick sms av tolga igar att han börjar tycka det ar trakigt hemma.. men de fan trakigt oh vara hemma nar han bara sover oxa!! argggg !!

hade tankt att ladda nagra bilder har ifran men de funka ju int :(
:)  

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards