nenno

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 2 juli 2011 14:15

nu sitter vi på TLC och har ätit glass :)

Igår när jag kom hem så stod tolga och diskade, han kände sig illa tvungen eftersom de att emma inte hade diskat på några dagar.

Sedan när emma kom hem så tog vi det lite lugnt sedan gick vi ner till affären, och köpte lite till grillningen våran :)
vart kycklig bbq och friterade pommes i en kastrul, eftersom så gör man ju här nere i turkiet :)

men grillen funkade inte sa bra men jaa de vart ju klart till slut i alla fall :)
Efter maten så lånade tolga emmas hår klips och satte i dom i håret och sedan började han att dansa, så tappade han fåret film kommer på fejjan sedan så söt:D


 vart hemma kväll för mig igår och film :) Emma drog ut på par middag med massa töntiga par... HAHHAHA
hon tyckte att jag skulle joina men, par middag? näääh aldrig i livet...

Somnade gott efter ett någon gång nar jag hade fått reda på att emma inte skulle komma hem och den där javla uppen tolga sa vi ju inte en snacka om ....

Snackade i går vid middagen om Summer garden när vi skulle åka dit, han ba ja efter de att jag var i istanbul säger idioten .... men…... får ett sms när jag sover att han är på summer garden så att jag vet att han är där !!! JAG VILL JU MED DIT!!! så I kväll blir det summer garden för hela slanten :D:D

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards