nenno

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 12 juli 2011 17:00

när jag gjorde blogg inlägget sist vart det lite knas med allt som jag sparat i olika omgångar, men men 

Idag har jag varit i mahmutlar och ridigt i två timmar, BRÄND!
Aj aj :) var jätte mysigt och fin utsikt jag, hakan och två andra killar var ute och red, började rida harflingern, först men sedan ville en kille byta häst med mig för han tyckte den var för vild, inga problem sa jag för dennna är för slö för mig! Haha.

Igår var det mahmutlar oxå lr jag sov där,till idag. Igår kom det några svenskar till häst klubben, så vart lite folk och snacka med :)
Synd att dom skulle åka hem i morrn annars kunde de blivit lite festande med andra människor :) Inte för att de e fel på dom som jag festar med men :)

Har även fått en hund på två månader från häst klubben, hon hette något med Jetsi, först men vi ville döpa om henne, hade x-antal namn att välja på men , ehm .. det vart Tequila :)
Super söt vild liten sak men älskar att sova.

Ev utgång idag ? :) kanske kankse , lr i morrn? Orkar inte idag :P 
Vill även åka till dim cay i morrn men de kommer vi ju aldrig orka om vi festar ikväll för då kommer de bli sumergarden lr auditorium och då är man ju ändå inte hemma förens vid 6-7 så sover man och vaknar tidigast kl 12 :/


Fick rida denna sedan, mkt power i honom :)
   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards