nenno

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 4 juli 2011 14:45

Nu sitetr jag på shoppings centert alanyum, har precis varit på mudo och tjafsat om mitt kvitto som fom har som är mitt,som  dom bara skulle göra en kopia av, men mer an så  vart det inte!!

Eftersom nu har dom skickAT IVÄG alla papper så nu skulle han försöka att göra ett nytt kvitto......ARRG .... Kunde jag skulle jag stoppa upp mudo någonstans!!!!

I förrgår vart det utgång, kvällen började på Los Angeles med happy hours, vilket vart två long irland för mig och två för emma och där på vart det en gratis shot oxå!
Dit kom även Gökhan och Metin och satte sig vid oss.
 ..... efter att vi gick därifrån så gick vi till James deam och köpre redbullvodka av emre, idioten höll allt bra länge kvar våra pengar... han trodde säkert att vi skulle glömma bort dom, jävla mupp!
Efter James dean vart det bellman, frågade tolga om vi kunde få köpa redbullvodka han ba ja men bara en okey sa jag en då..

Emma hade tydligen inte hört detta men hon gick ner till seyfi, och kommer upp glad som bara den :D Jag fick en gratis drick av seyfi... :D:D

Tolga kommer fram till vårat bord, och sa : I SAY JUST ONE REDBULLVODKA...

Han kollar på emam oh ba VAAH? Tolga tar hennes redbullvodka och bara sveper i sig den .. HAHHAHA Goooo tolga, Sälpeeega!!

- YOU see i just say one okey? HAHHA

Sedan vart emma jätte arg! hahah och sa - Nu ska jag gå ner til seyfi och köpa en ny men tänker fan dricka den där nere!!! 

Sedan kom Therese och hennes psykfall till kille ( hon vet att jag inte gillar honom) så det gör inget ...

När Bellman stängde vart det vandring till ataturk, Jaa på vägen dit .... vet inte om jag ska nämna det? Mamma kommer bli rädd, men mamma du vet ju att tolga är med över allt nästan :D och jag e stor nog och kan klara mig själv :D


Så var det en kille som sa något dumt om mig, så jag flippade ur totalt, men, han ångrade sig nog eftersom alla andra 15 st började gå på honom efter som om att han hade hoppat på mig så där, ja sedan vart de bråk mer... och 4 killar lämnade gruppen och gick till bussen, sedan hoppade tolga på honom så han hamnade på marken ... HAHHAHA

Sedan vart det party bussen till summergarden och där vart det mer alkohol åt folket :D
Emma var klas full, Therese var med dit oxå men ... Hon dumpade din psykpojkvänn :D go go go ! 


Ja jag och tolga kom väl hem straxt efter 7 Puuuuufst ... jag däckade i sängen han knappt innan för dörren !!
Hade afall frågat Tolga om han ville ha fylle käk innan jag slocknade.

Igår spenderade jag hela dan på Hästklubben i mahmutlar,  gosa lite med hästarna lagade lite mat till dom som kom dit för BBQ.

Kom hem idag vid hmm... 11.00 , vart skjussad på moppe... Mamma förlåt jag hade inte hjälm på mig!
Så kallade idioten tolga ..... Tappade bort sina nycklar efter de att han hade varit på Dim cayi, så i morse när ja skulle försöka få honom att öppna dörren, så svarade han inte ringde MINST 10 ggr!! Jag sväääär, idioten vaknar inte! så fick stå och trycka på lite knappar  vi dörren och hoppas på att någon granne är hemma, som tur var var någon de, när jag står i hissen och är på andra våningen... vem ringer?
Muppen ..... Tolga, - ville du något eller? JAAAA ÖPPNA DÖRR JÄVELN! ARRG **


I kväll blir det kanske ? utgång?

I morrn blir det Road trip till Istanbul, för nån dag, Tolga han ska upp i rätten,
Blir två hejjar brudar från norge en svensk = JAG :D En liten turk, som e tolgas nya son servett :) Han får la stöd från oss alla.

Så vi ska hyra bil, senare idag? lr afall boka?
Ehm, jag frågade tolga lite fint, vad händer om du åker in i fängelse? Vem får tillbaka bilen?
Han ab Allah allah - du bryr dig om bilen?
- Ja asso kanske ska ha med någon mer som har körkort? haha
- HALLÅ? jag kankse åker in i fängelse, allah allah :)

SLUT :D    

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards