nenno

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 31 juli 2011 22:15

Jaaa, då har man gjort Mahmutlar på mer än två timmar, middag hos mahmut på Pepes resturang, trevligt trevligt jag syrran och tolga drog dit :)
Sedan gick vi till yusuf som oxå börjat jobba i Mahmutlar så var att snacka med honom oxå, sedan vart det hem gång.
Skickade ner Systeryster i poolen med Tolga så man fick lite rast för ett slag :)

Nu för hon allt bra skynda sig lite  för bussen går om 20 min typ annars får man vänta som fan :(

Palla taxi, Tolga blir hemma i kväll, Emma drog till Becca och Martina för en stund sedan, skall väl möta upp dom på TLC så blir det sedan James dean, blir en liten återförening eftersom dom var på cypern i 3 dagar :P och ... INGET BELLMAN !!

Hoppas att man kan får sova  lite i morgon ääven att syrran kommer det, annars har jag sagt att hon ska väcka Tolga :D SÅ bra om hon skulle göra de :P HAHHAH 

Av Jennifer Johnsson - 31 juli 2011 11:29

I HELVETE.... vilken jävla natt.. allt var great fram till kl 3....

Sen vart det Bråk/ Tjaffs .....

Bellman Bellman Bellman...
Fuck Fuck Fuck..... 

sååå..... nu strycker vi ett sträck över går dagen och är lycklig att jag somnade gott efter kl 8 men ganska lugn tolga som somnade någon timma efter mig....

Kan ju säga att han har lite blåmärken ..... Så säger jag inget jag inte bör säga!

Men nu är i afall systerryster på bussen som förhoppningsvis rullar eftersom hon inte svarat på mitt senaste sms men hon lyssnar nog på musik! I hooope! 
Blir att ta sig till Mahmut i mahmutlar och käka  frukost/ lunch/ middag =)
Men nuu ska ja hoppa i säng en timma, systerryster kommer att åka transfern ända till taxim international hotel awsome nära oh allt :D
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards