nenno

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 18 juli 2011 18:15

Tagga :D 26 july Blir det tidigt till summergarden :D Wii



 

Av Jennifer Johnsson - 18 juli 2011 14:30

Idag kan vi hälsa hangover välkommen!

Jaa bakis dag känns fin fiiiint! Den sitter där den ska sitta Tydligen, kunde varit utan den utan problem men ....
Fullkastrull :) Gick och köpte cigg efter taxin igår, ehm hem kom jag utan cigg LYCKAT Sickan!


Igår vart det Havanna och hälsa på Bülent och Mustafa, Frågade Bülent om han hade sett blonda pinnen till svensk, Han ba vem?
Ja de där """"""" kända"""""""" tjejen från sverige?
-Jahaaaaaaaa Jennifer du menar hon med tuttarna?
Jaaa Bülent precis hon, han JÄVLAR vilka tuttar ME LIKE,
Sa till Bülent att han kan hitta bättre tjej än en sån? Och om de ba va tuttarna som var något och ha så kunde han ju bara börja jobba hårdare och er bjuda en tjej sillisar istället, oh ah han började garva och höll med mig helt enkelt!
Han hade sätt henne på havanna beach club.


Efter havanna vart det James dean och sedan Bistrooooo BellmanTolga mådde inge bra hade spytt en massa, hade dosck inte druckit någon alkohol.. konstigt? maten kanske? men jag vart ju inte dålig? Hmmm skumtomte!


Sedan vart det Summergarden Utan tolga, men det gick ju fina fisken iallafall :)
Fick en ny Tolga som skulle hålla koll på mig oh det gick kalas :) super go svensk :) Dock från Göteborg men han heter inte Glenn och han rensar INTE fisk :) Hihi


Jaaa vart som vanligt massa tårar på summergarden, ( INTE JAG)  Fattar inte vad Summergarden gör min min vänn? Alltid bråk och tårar Why why why?
Tror att Du ...... min vänn får sluta att åka dit men åker du inte dit blir det tårar på sista stället ( bellman ) hahha :) Lägg ner nu :P
 
Dax att slita upp Tolga? ehm lr ska han få sova han e ju sjuk? hmm Men han sover ju jämt?
Ja, kan ju dra igång damsugaren och låta den stå utanför dörren på högsta surret :D Snällt va?



Här sitter vi varje gång när vi ska till summergarden vid 4 på morgonen? lr tidig morgon någon gång :)


   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards