nenno

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 21 juli 2011 17:24

Igår vart det utgång, Emma och jag mötte upp Victoria och hennes vänn på bar gatan, sedan bar det av och mot Tlc och snacka med Ali lite sedan vart det Stor redbull vodka på Lasvegas med tjejerna, sedan bar det av till bellman till kl 3 Då sa Tolga att vi skulle åka Jeep till Summergarden.
 
Han hade träffat några från Istabul på bellman och ah han körde toooookigt fort, sa till Tolga
-du kan behålla ett på nycklar till lägenheten men ge mamma ett par oxå är du gullig ta hand om min syster hon kommer nästa Söndag glöminte  och hämta henne hon kan nog blli lite lost och hittar inte i Antalya. 

Tolag berättade för som andra tre turkarna oh dom asgarvade, I går fick jag en ny son, så måste börja göra mig av med några känner att jag har lite många sönder, kommer aldrig kunna föda alla med mat!!

Summer garden var great, dock snackade ju turkarna ba turkiska med det gick bra ändå, Sedan vart det bilen hem lr vi stannade till på Lider och käkade lite sopppppppa Jam jam ;D

När jag vaknade idag drog jag in till centrum till emma och carro o martina och käkade lite glass GÖJJ frulle asso!

Så bestämde vi att vi skulle ha tacco kväll så vi ska mötas på Alanyum om en timma för att handla mat!

Emma och jag hade tänkt att vi skulle va färdiga hinner vi? hmmm Nja!

Sedan blir det utgång har lovat bellmans gamla dj att vi ska hälsa på honom på Janus ikväll, fan fan :P Ska inte lova massa saker asso!

nu blir det att sminka sig Tjiiiing! :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards