nenno

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 13 juli 2011 18:30
Här kommer lite bilder från ridturen i Mahmutlar, i bergen :) 2 Timmars trip :))


                
               
Vart inte riktigt som jag hade tänkt mig idag, vart inga kopierade nycklaaaaar...:( 
Så fortfarande bara ett par nycklar!!
 
Vart att sitta hemma hos Gökhan istl, med alla bellman Pojkar!
Sedan vart det hemgång för att det skulle komma en elektricer, men ... vänta.... Han kom aldrig?
Ja jag är i turkiet, kanske därför :)
Dom kanske kommer i morgon istället vid 18.00 tiden :) En dag hit och dit, ja ja :)
 
När Emma jag och vovven kom hem stod Tolga och diskade, Duktig pojjjjke :)

Tror det lutar för en hemma kväll med vovven och film ikväll :) 
Av Jennifer Johnsson - 13 juli 2011 13:00

Från Tre dagars turen till Istanbul.



                               

Igår vart det utgång, vart väl inte som planerat men, vart casablanca, sedan james dean och Bellman.. Trevlig ute kväll, sedan vart det Summergarden lite små tjafs, men de gick bra till slut, var dock inte inblandad men vart personen emellan alla.
Emre har lovat att han ska smsa mig inom en vecka för att jag ska få min drink.. som jag fick i födelsedags present förra året, bättre sent än aldrig :)

Kommer upp lite ridbilder sedan :) 
Men nu ska jag till alanya Centrum och fixa nya nycklat sedan möta emma och Therese och vivvi, sedan till polisen för att fråga om visum och så vidare :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards