nenno

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 20 juli 2011 19:30

Känns inte som vi varit här så länge med har varit nere i Turkiet i två månader och några dagar nu, när man tänker tillbaka när emma och jag satt på Arlanda med vår vinflaska och våra rosa plast glass och ba var så jävla lyckliga så det fanns inte, det vår 100 år sedan..


Det var även 100 år sedan man träffade Elisabet och lars på flygplatsen med Mahmut och Burhan och sen annan lirare, Spola tillbaka lite?


Det vår så länge sedan vi hade förkrök i Alanya med Elisabet och Lars och Mahmut, Även länge sedan kim var här :/
Kom tillbaka nu!! 
                   
Miss u people


Det var länge sedan jag söp bort mitt batteri på Motrola telefonen, hur nu fan det gick till. Det var länge sedan mamma var här nere så vi gick på massa marknader och käkade good mat.


Alla fylle turer hit och dit Awsome!
Så länge sedan vi var i Fethiye hos tolgas mamma det var hu mysigt som helst och den där fina stranden vi var på öludeniz vill fan dit igen! Även det festande som de vart där hos Tolgas kompis bar :) grymt kul hade vi :)


Kommer drock aldrig glömma denna sommar i hela mitt liv!


Och nu är det inte länge kvar till min lillsnutte plutt bästa kompis kommer ut från armen ska krama sönder snorungen :) Första sommaren  på 4 år som han inte var när jag har här! Han vet att jag kommer krama sönder han den 2 augusti. :D



Allt var så länge sedan? Dagarna går för fort här nere, ta mig aldrig hem igen!
 

Av Jennifer Johnsson - 20 juli 2011 17:33

Allt jag skrev försvann :( Bara för mitt internet fuccka uuur!

Så blir inte lika mycket denna gång, men igår var det ute kväll hade gärna stannat hemma :) men ja emma fick med mig ut. Det vart sitanbul och sedan bellman :)

Men det var en super lugn kväll :) Inte alls mycket dricka =)

Träffade 2 jätte fina turkar igår ena tjejen var sångare och vart lite kände på vissa ställen i turkiet super söt :)
Killen som var med henne han spelade Piano :) Jätte goa :) Så dom ska vi träffa ikväll på Bellman dock var dom lite to drunk men hoppas dom kommer ihåg att hon ska träffa oss där ikväll :)


Igår vart de lite tjaffs mellan tolga och mig men de löste sig efter en stund :)
Han hajja inte mig, men jag hajja honom, men jag tyckte inte all så som han tyckte!
 
Slutade med att jag gick och la mig runt kl 5 sedan somnade jag gott tills tolga skulle lägga sig för så flög han på mig i sängen och gav  mig en puss på kinden? Kanske en förlåt puss? Tror fan läget var så knäpp pöööjjk :)

vad ska amn göra ? Har BARN FRITT HÄT HENNA, igen Tolga igen Emma! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards