nenno

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 30 juli 2011 21:51

Vart alanyum idag och shoppa lite mat och kollat lite kläder men orka inte pröva :) Jam jam kyckling wook :)
Sedan kom emma och gökhan till alanyum så då vart det ice splash? Hmm heter de så?
Sen lagade vi mat och tolga vaknade efter kl 19 Wiiiii han älskar att sova? så jävla tråkig bara :P

Sedan slappa jag och emma framför filmen House of D :) fin film :)
Så märkte vi att kl var 22 oh båda skulle duscha, och det bara är 1,5 timma kvar tills vi måste gå till bussen...OH NOO! HADIIII

NU DUNKAR JAG MEDINA :D Love it :)
Nu blir det rök sedan fyllai ögonbrynen och sedan rulla till bussen om en stund...:

OM jag inte har fel... Så lär det bli James dean och bellman? Hmm RÄTT GISSAT!
Hem oh sova tidigt :) blir la hemgång innan kl 3 i alla fall :) I guess :)

Tjooo 

Av Jennifer Johnsson - 30 juli 2011 16:00

Goooood moooooorgooon!
I går vart det utgång till Centrum och så vart det James dean och sedan bellman men bellman va lite tråkigt så vi gick tillbaka till James dean :)
Oh sen bellman igen Like always, vart lite för mycket dricka för lugn ute kväll men, sedan skulle tolga till summergarden och då hakade ca 20 pers med.

Guuuuud vad jag var hungrig n är vi kom till summergarden, men vi köpte aldrig något där, vart en öl istället :)

Efter kl 6? PÅ bussen hem sedan vart det donken ... Nä nu får vi sluta upp det detta 3 gången denna vecka, jag som inte ens tycker om donken? Hur är jag funtad då? Hmm..


Lika bra och städa idag för i morrn kommer syster och kan ju lossas afall som att vi brukar ha det lite fint här :D
Undara om man ska åka till alanyum och köpa lite mat och fixa lite kyckling oh wook?  Saknar det som fan!
Måste afall köppa en luftpump till syrrans krokodol och val och soffa oh fan oh hans moster vad hon nu har köpt!! Hahaha
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards