nenno

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Jennifer Johnsson - 14 juli 2011 22:15

Innan Tolga gick till Jobbet berättade jag om han kom ihåg vart vi gjorde av nycklarna nä vi kom hem ifrån summergarden, för ehm två kvällar sen? lr mornar, han ba naj!
Hepp för jag letade nämligen som en toooook för att hitta dom men, till slut gjorde jag de! Gissa vart Tolga?
- Ehm i dörren?
JAaaa i dörren tolga men .... på utsidan!

HAHHAHAHHA ...... Så slut i huve är båda! ändå hjälptes vi åt för att få upp dörren för man måste dra tillbaka den och vrida nycklen så den går upp! Toppen toppen!

Vart hemma kväll i kväll, Hakan kommer väl snart, dom andra ska väl til summergarden.

Tequila ligger oh slaggar som en gris! Vart jätte arg på henne när vi kom hem för typ en timma sedan, för vi hade varit och gått i oba centrum oh gick till frissan men adem var inte där, så snackade lite med dom andra, sedan gick vi hem var väl borta nästan en timma, men när vi kommer hem så sätter hon sig ner och kissar AAAARG!!!
Oh nu Ringde Fooooorooogh snacka med henne i 45 min, rökte ihjäl mig under tiden!  Dumma henne :P

En bild till Forro på Tequila :)
     

Av Jennifer Johnsson - 14 juli 2011 15:45

Igår vart det hemma kväll för mig, Lämnade jag och vovven Tequila lämnade emma vid bussen sedan gick vi och köpte cocacola och cigg.
Hakan kom lite senare så vart det film på tvn, dock turkiska men de gjorde inget eftersom jag sov som en stock när han kollade. Sedan åkte han hem efter 1 någon gång eftersom han skulle hem och byta kläder och sedan upp och jobba vid 8 (Y) Stackarn då sov jag gott :)


vart väckt av tolga när han komhem i morse med Servett, han tände lampan oh ba Jahaaaa trodde du var i mahmutlar, tydligen hade jag varit ganska lost! Haha.


Dumma tolga som inte viste om att det var beach party på bellman, som hade dragit in sand på hela stället och kört in Jetski och bananas, fan rååå:(


Lovat att han ska betätta nästa gång :)
Blir nog hemma kväll idag med, Hakan kommer vid 23 och ska lämna min laddare som jag glömde för några dagar sedan! Som han glömde att ta med sig igår.


Idag vaknade jag vid 10.00 oh då vart det poolen med vovven som låg under ett träd och sov.
Sedan straxt innan kl 14 kom emma hem, då väckte jag Servett, för han skulle ju börja jobba kl 14, men han vägrade att gå upp, mamma Jennifer har fullt upp med att få upp alla som ska till jobbet en viss tid! Tamefan!


Sedan gick emma och jag till resturangen här utanför kähade grillad kyckling och Adana kebab lr Kebap som dom säger.. Vi vart dock mätta efter brödet, så tog doggy bag :D som tolga tuggade lite på för en liten stund sedan :)


 
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards