nenno

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 1 augusti 2011 21:50

Systerryster hade med sig KESO OH KAVIAR :D Jammm Så till frukost/lunch/middag vart det kaviar och ost och jam jam bröd :D


Fan saknar den svenska somaren lite nu :/ men fan inte värt att åka hem för de :)
Jaa lr nää de e det nog inte :) 
Blir eventuellt cypern på torsdag till söndag för att få ny stämpel i passet så man kan få stanna lite till =)


Emma kom hem staxt efter kl 20, Syster och Tolga kom hem straxt efter kl 19, han hade varit och klippt sig köpt linser :O OMg vet inte hur länge han har gått med bara en lins... och de senaste veckorna bara med en lins... KNAAAS!


Sedan kom även Serkan min son, han sa HEEEEJ MAMMA till syster som stod i köket sen kom han ut på balkongen och bad om ursäkt hahhaha! 


Om en 30 min ere dax att gå till bussen som vanligt, Tolga ska med ut ikväll även Serkan :)
Blir nog Robinhood som omväxling :P Hhaha Fan va nog en månad sedan minst jag var där men :) jaja ! Kan ju inte hinna med allt hellerr kvällen har bara 3 fest timmar så :P 


I morrn ska jag försöka ladda upp lite bilder till bloggen :)
Nää dax och byta om :) 
Tjohooo
 

Av Jennifer Johnsson - 1 augusti 2011 15:43

Då var det redan augusti fyyyfaaan vad denna sommar har gått foort! HELSIKE!!
Vill inte ha en så dan sommar till som bara springer iväg av all världens fart!


Har Spenderat några timmar i poolen med Systerryster och Tolga, sedan gick vi heeeeeeela vägen till market som e hmm 3 min bort Hahhaa..

Nu ska Tolga och Josse åka i väg till centum och fixa Tolgas telefon på Serkans moppe som han var och lämnade för en stund sedan :)


 BARNFRITT WÖÖÖW :D Lyckliga jag va ska jag hitta på :D:P

Ute kvällen i går var helt okey men så lite folk ... Vad händer och SKER med alanya?

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards