nenno

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2011 19:32

Hahha Idag har jag kört bil, Tolga satt bakom mig... Körde ända från market till lägenheten ca 100 m.... Hahha och ... Tolga vart arg för jag körde på fel sida av vägen, framför lägenheten har vi små gupp och vi hoppade alldels för mycket sa han sedan körde jag in i grinden här framför lägenheten... Han sa att han viste att ja skulle krocka, sen när vi stod i hissen sa ja fan ja glömde låsa bilen och så slog han mig:P HAHA

 
Vi använde benen som blinkers, jag körde även vingligt, Tolga trodde jag var alkoholpåverkad. Men de va ja inte :D 

RATTEN VAR ETT RUNT BRÖÖD :D Hahha... dom vi mötte kolla snett på oss oh vi as garva hela vägen :D


Ärligt? Tolga? Han har damsugit? diskat? kollade om han hade feber men han hade inte de? hallååå? MÅR DU BRA?


Har ba badat kollat på film och lagat mat idag, SLAPPT!! 
har vart supervarmt här idag, sorry sverige.. :D VILL INTE HEM !! 

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2011 09:30

shiit va gör jag uppe? Vaknade för en timma sedan, var ut trött som helst igår, orkade inte ens kolla på film!
Tolga såg lite ledsen ut, när ja skulle sova eftersom ja loovade att vi skulle kolla på film, låg i soffannär han lekte på interner och kunde inte hålla upp ögonen ens.. Ingen ide då!

Ska nog ner till poolen nu sen upp och käka frulle, väntar på att emma ska skicka sms hon sa att vi skulle till kleopatra idag får la se vad klockan blir innan hon hör av sig!

Blir nog att tvätta och städa idag... Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) 
Bild från cypern-alanya :) 

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards