nenno

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 10 augusti 2011 18:00

Igår vart det aldrig summergarden vart bar James dean och en snabbis på bellman...
Kottis ringde så Ja,Tolga och Josse gick till Oba och hämtade honom på jobbet!
Sedan stog vi stadbussen och vandrade ner till hamnen, Träffade på Ali på Tlc, han hade tydligen somnat på stranden och var helt sönder bränd i ansiktet. Hahhaa
Stackarn..

Satt på JD till kl 3 sedan vart det hem gång, alla tre var sjukt trötta efter allt badande och åkande från Aqua park i Konakli :)

Idag har syrran och jag varit på stranden, va la där i en timma lr något sedan gick vi hem till poolen där emma hade plumsat!

Sen städade emma och jag lite så har nu kört 4 tvättmaskiner :) skööönt, även sängkläderna så blir mysigt och gåoch sova sen med rena grejjor! :D

alla vi 4:a har kollat på Transformers 3 som vi köpte på cypern :) ooh dom e så bra!
Nu blir det att laga mat hoppas att dom andra är hungriga ... för det är jag . Blir adana Kebab och .... Något? hmm Får la se :)

Hoppas inte på utgång ikväll, hoppas de blir mys hemma kväll med film och något gått att äta :)
Tjiiing :D 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards