nenno

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 26 augusti 2011 19:30

Värsta internet uppkopplingen på spisen!!! COOOLT!! Hit ska jag gå nästa gång det krånglar :D

Varit på Alanyum med emma, där köpte jag lite nagellack, kryddor och soppor att ta med hem :D... oh mat....
Sedan såg vi på 5 D, de la coolt de asso!! 3:dje gången gillt? :P

Tänk när dom börjar med 5D på skräckfilmer och så, det kommer fan bli awsome!!

Sen särade vi på oss, hon drog till centrum och jag hem :) Idag gick bussen nästan ända utanför huset :D Skönt att slippa gå så långt när man har mkt att bära!!

Nu är det Halloumipasta på g, utan spenat blad, för jag hitta inga... men men de går nog de med :)

Blir la att bråka om datan ikväll och kolla på film m tolga :) 

Av Jennifer Johnsson - 26 augusti 2011 11:15

OMG.... Drack inte alls mkt igår man vart tooook full? 
vad var det som gick fel?
Drack 4 redbull vodka och en shot... en jävla fruktshot...
Tolga sa att jag blir inte ens så där full om jag dricker en vodkaflarra sj...
Hahah .... 
Något gick sjuuukt fel afall...
Time to wake Tolga up, han ska gå till Café Opera och snacka med chefen om jobb, som den ena manegern på bellman hade fixat åt honom, han verklar snäll han... Haft flera förslag till T om olika jobbställen!


Sedan blir det väl att slänga sig i poolen.
Ilkal var lite som en kyckling igår han klarade inte av Grön Thai wooken som jag och seyfi började fixa i morse? Innan strömen hade gick.
Men den kom tillbaka efter 10 min igen.. tur .. annars hade vi börjat köka på varanda... Super huungrig..
Men Ilkal började svettas som en tooook!
Tolga snörvlade som satan, sefyi åt som bara den :)

Lite bilder från igår... Fan bilderna är på sne? WTF? men inte ett mosat ansikte på mig... Och den suuuper toooookfulla emre, han va fan värst asso! OMG!
Sedan fatima lite längre ner och tolga och hans army kompis! :) Tjooohoo
     
 

Av Jennifer Johnsson - 26 augusti 2011 04:51

oooh... I bland lever man lyx....
Fick med sig tre pojkar hem.... Mohahha.... annars är det tolga somlever bland brud havet, men nu lever jag bland pojk havet :D

Snart somnar en, 2 vänner har diskution om sverige.... Och jag snodde datan :D GÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ !

Goood natt! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards