nenno

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 17 augusti 2011 18:00

Idag har jag varit nere vid poolen, vart en kaviar macka med ost på jam jam :D

Låg typ 1,5 timma sedan orkade jaite ligga och svettas mer.. Så gick ja upp sedan vaknade tolga. Då drog vi till Metro ... Omg what a luck!
Tolga följde med? vad har hänt?
Lite saker bla. Ny skur hink med mopps.. 6 flarro vatten, och NYA glas eftersom tolga hade sönder ett av min afavvo glas i går som ja ba hade två av som var mitt allt :D  sen andra fula glas... dom va ju inte råå snygga men bättre än allt ihop plock och glas som kottis har snott ifrån bellman :)

Käkade nyss Grön Thai, vilket ja sa va starkt till honom men de gjorde ju inget eftersom han var ju från gaziantep ... hahha Efter ett tag såg ja att han skulel VÄLDIGT gärna tänka sig mer vatten... Oookey sner började han snörvla och svettas, Hahah, sa är du säker på att du är från gaziantep...?
- nä asso jag har ju bara varit där en gång, åh då var jag där i en vecka...
* men du då kan du ju inte ätit så mkt starkt där asso? hahaha

Ikväll kommer brudarna hit, fan Tolg alever i paradiset som får förkröka med 6 brudar :P Hahhaa

just nu väntar ja på att duschen ska bli ledig!! Hadiiii laaan! Sen ska han ju muppföna sitt hår oxå!  så kanske får duscha om 1 timma om ja har tur (Y)


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards