nenno

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 11 augusti 2011 18:45

Ja det blir aldrig som man har tänkt sig!

Men shopping i Alanya centrum vart det mest på "riktiga"  butiker, köpte en klänning från Hm och syrran satte sprätt på plånboken totalt!
Så om om någon timma sak vi Köpa Canada jackor till några i stallet så samanlagt 4 st så ska jag ha en på jobbet oxå så blir 5 st jackor vi ska släpa hem från Centrum!


 Ohhoo släpa hit släpa dit!

Men nu ska vi ner till poolen, ser ut som det kan bli riktigt dunder och brak ikväll alanya är sååå Mörkt, men det behövs verkligen inte regnat på mer än 2 månader!!!

Snart börjar min semester när syrran har åkt hem, blir tomt dock.. stackars Tolga som bara måste leka med mig då ....  HAHAHA...

Av Jennifer Johnsson - 11 augusti 2011 09:05

Vaknade för 30 min sedan, syrran och jag vaknade typ samtidigt! Hon berättade att jag hade snackat i sömnen både Svenska och Engelska.. hmm?
När jag hade snackat engelska trodde hon att Tolga hade kommit in i rummet.
Men det hade han tydligen inte gjort.

Idag ska vi leta efter vings huvudkontor för att kunna kolla upp vart transfern skall plocka upp henne p å lördag kväll. Har för mig att jag varit där förut men minns inte riktigt vägen dit :)

Och så ska vi Hyra MY PET som typ alla drar runt med i centrum som dom tagit fram för detta år. :)  Ska ta en bild sen får ni se om ni inte vet vad det är :)

Blir nog att shoppa lite saker oxå innan hon drar hem, sen blir det nog att ligga i poolen :) 

Tjoopp 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards