nenno

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 14 augusti 2011 13:30

Idag vär det en vecka sedan vi var på cypern i Girne, känns som de var hur länge sedan som helst!


Igår åkte systerryster hem.. Så har dom senaste 2 dagarna bara sprungit runt och shoppat, men hon fick med dig en hel del saker hem och en jätte snygg läderväska ....
Vi har även hyrt  MY PET .... HUR KUL SOM HEEEEELST :D
Kommer en billd nedan sedan :D
När vi hade dumpat henne vid transfern vart det hem gång, och på bussen träffa vi en kille som frågade vart hakan var jag ba WTF , VEM ÄR HAN? ... Minns inte att jag träffat den killen som frågade mig , Hakan? hmm var mer än en månad sedan jag slutade att umgås/ träffa honom.
BAHAAAA? 


Sen vart det datan, och tolga kolla på tv, sen efetr en timma vart det om bytta roller.. Jag kollade klart på beck filmen, sen gick jag ut till tolga på balkongen, så vart det lite Svenska undervisning! 
Sen vart det film sen somnade jag gott efter kl 2 (Y)  


Ja ...Det är lite tomt här hemma nu, bara jag och tolga!
Har varit nere vid poolen lite mer än en timma, sen orkade jag inte vara kvar längre, så vart datan och ladda lite bilder på facebook :) 


Blir nog att ta sig till alanyum sedan :) Ska gå till Kamelen.. kanske klippa mig? annars får de bli en annan dag :) måste handla lite mat oxå =)
       

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards