nenno

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 4 augusti 2011 22:15

Fan börjar få lite saker gjorda i Alanya..... Bara kvar att ringa om spisen och be bodo pilla sig i stjärten för jag vill ha mitt kvitto tillbaka...

Systerryster och jag drog till alanyum och hon shoppade bikinisar... Hon har dock 20 st redan men ja varför inte måste ju ha något från Turkiet oxå!

Sedan mötte vi upp Tolga och Tolgas mamma på alanyum. Sedan drog vi och betalade för underhållningenav pool och trädgården.
Sen vart det Alanyum igen, börjar likna Emma och Gökhan.. som alltid är där!!

Vi 4 gick på 5D... HAHHAA ni skulle sätt tolgas mamma .. Jag dör så jävla rädd hon var, missade allt i "filmen" i stortsätt bara för att jag kollade på henne! HAHA

Sen vart det hemgång oh syster och jag gjorde spagetti och köttfärs sås. Tolgas mamma gillade de mycket =) KuuL!

Berättade för Tolga att det fans två kyckling filer i frysen och lite köttfärs, Han ba men jag tänker inte äta när ni är borta!! -Jag Kommer svälta tills de att ni kommer hem ... och jag hoppas att ni skyndar er hem.... När kommer ni hem???
* På söndag runt 12...
- SÅ SENT`???
* men hallå de e tidigt..
- Men  då kommer jag vara hungrig, och mamma åker på lördag morgon ? vad? ska jag göra hela den dagen?? asso typ mer än 12 timmar?
* Ja jag ska se OM jag kan be båten köra fortare?
-Gör det !! 

Stackars liten livet är inte lätt asso :)

Så i morrn ska vi träffa emma runt kl 10 på TLC..
Sedan ska vi va på kontoret kl 11.00 sen bär båten av från Alanya hamnen till Kibris :)

Sonra Görüşürüz Alanya :)

Lite bilder :)
               

Av Jennifer Johnsson - 4 augusti 2011 13:47

Fyfan... för går dagen......

 Men när diskoteken stängde drog Becca och jag och skulle ta en taxi, så stötte vi på en kille från England och en från Holland dom va tydligen kusiner på något konstigt sätt.... ba den ena såg ut som en turk och den andra såg ut som en svenne.... Hmm
Och dom grabbarna umgicks med en turk från alanya.

Härliga prickar lyfte upp livet för stunden...  
Förutom att ena killen snodde mitt armband och så skulle jag hämta de men så slängde han upp mig på sin axel och blotta min rumpa för alla... hahahha men inte med flit ... :P

Fan vad pinsamt :P hahha fast inte värre än oh gå på stranden i bikini, eftersom jag hade hotpants :)

I morse va ja nere och badade med tolgas mamma, sen har vi käkat frukost, hans mamma har diabetes och igår efter jag hade gett henne insulin så gick det inte att skruva av nålen, tur att det inte var jag som satte på den igår.... Annars hade jag fått dåligt samvete... Så dom måste ta sig till sjukhuset snarast :) Så dom kan få nytt insulin..

Snart kommer syster hem efter att ha vandrat längst stranden i 3 timmar och emma kommer hem och ska hämta bankomat kortet, för hon ska med till cypern i morrn :)

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards