nenno

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 21 augusti 2011 22:00

uff trött som fan efter skink och ostsåsen ... skink? nää TURKEY = kalkon asso:)

T frågade lite fundersamt.... vem kommer laga mat i sverige?
Du lr mamma? Ehm mamma tror jag
- E hon bra? lr du kanske kan laga?
Hahah man tackar, vet ju att du tycker om min mat men inte att du skulle stå över mammas mat istl för min :P haha rolig du eee...

Superduper dunder trött? sova nu? oh vakna vid 7-8? lr kämpa att hålla mig vaken tills 12-1? eftersom kl e 23 i alanya :) och vakna vid 11:D?

11 låter bra :P


Får bli att kolla på en film? 

Av Jennifer Johnsson - 21 augusti 2011 18:30

Jahapp, då hhar man precis köpt flyg biljett hem :( 
Usch känns inge vidare att veta att det inte är långt kvar nu! 

Vill inte... vill inte....
kommer ändå säkert va snö på marken när ja kommer.. brrr
Låt mig få stanna!! 


Idag har jag varit nere vid poolen en stund sedan, kolla ja klart på filmen som jag somnade ifrån igår...
Sen hoppa tolga upp ur sängen så käkade vi soppa :)
Sen har vi kollat på 2012 Ice age .. SJUKT DÅLIG.... inte ens jag kan göra en sämre film, oh då vet jag inte ens hur man gör!

Sedan kom tolgas kompis i några min sedan drog han igen jahapp? Hmm..
Annars har jag städat och tvättat lite...  Blir hemma ikväll kanske en sväng till storstan alanya?

Igår var jag i mahmutlar och hälsa på oguzhan gick runt i stora mahmutlar.. ( afall större än alanya?)
Sedan vart de bussen till centrum, oh drog till Bellman, emma va så jävla full så ja vet inte, även martina såg helt lost ut.. Bra tjejer! Även Tolga va full som fan... Tur att man slapp vara som dom va igår :D
Sedan runt kl 2 träffade ja Fatima som nästan just bara landat i alanya :)


Sen rulla ja till taxin efter ha väntat på Summergarden bussen i alldeles för många minuter så  gav ja upp. Sen vart de lite macka oh film... som ja somnade till? 

Av Jennifer Johnsson - 21 augusti 2011 04:00

Bästa <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards