nenno

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 2 augusti 2011 23:00

ÄNTLIGEN HAR JAG FÅTT NER LÅTEN!  Wöööw det snodda internet gav efter YEAH !

http://www.youtube.com/watch?v=u9LH_y159sg&feature=artistob&playnext=1&list=TL79Ad-XQ0X_k

ÄLSKA :D
Becca och jag diggar den HÅÅÅRT!

Idag så har vi ehm badat och badat och mer badat, tror alal vi kommer bli fiskar snart :D
Seda var vi inne i centrum och köpte ca 8:a nya dvd filmer som ba kosta 15 kr st :D love it !

Så kolla på en rulle med Chrisbrown i ... Kommer inte ihåg vad den hette men :)
Becca hon rullade hem för 30 min sedan och tolga och ja har precis käkat en kaviar macka :D Jam Jam :D så lite coca cola på de (Y)

Imorrn ska vi gå upp tidigt vi ska fan slita upp tolga om han inte pallar asso!
Måste betala räkningarna... sen blir det ev att boka cypern... lr om vi gör det i övermorgon :)
Hoppas på fylla i morrn om inte Tolgas mamma kommer då blir det nog bara Centrum en stund på kväll tid och hem och mysa med tolgas mamma :) Saknar henne :)
Hon hade slått en vurpa idag när hon hade varit ute med hundarna och skrapat upp knäna :/ aj aj de gör ju sååå ont !

Sova kanske? Nääh nu ska josse kolla på Barbie ... HAHHAHH så tolga och jag får la kolla på det med henne så :P HAHHAHA 

Av Jennifer Johnsson - 2 augusti 2011 16:04

Har varit i poolen i några timmar solat och plaskat som fan, dock inga vilda djur i vattnet som syrran hade köpt med sig, bara hon själv som var vild :D Hahah ... Normal ...
Syster, jag och becca gick till market och köpte bröd och ägg och vatten, dagens kost! Sedan hem och väcka sovande grisen tolga :)

Så nu har vi precis käkat frulle, vart toast och omelett.
Får se vad vi ska hitta på resten av dagen ner och bada igen? lr Alanyum?

Hmm Kanske lunapark någon dag? och åka lite lite sköjj?

Igår var vi på Robin hood och sedan Latino, sedan vart det James dean där vi stanna hela kvällen sedan :)
Var några ute igår kul att hela gänget va samlat: Serkan, Tolga, Syster, Emma, Martina, Becca och Carro :) Serkan övergav oss dock ganska fort och drog till bellman :)

När James dean stängde drog vi och körde radio bilar :D Sen damp vi ner i poolen och simma en 30 min sen vart det bröd och kalleskviar med ost på balkongen :D      

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards