nenno

Alla inlägg den 15 augusti 2011

:)

Av Jennifer Johnsson - 15 augusti 2011 21:30

Kom hem för en timma sedan från alanyum äntligen har mitt hår fått klippas :) 
Idag vart det äntligen av :) kollade på lite bekinisar på Alanyum men wtf ... Dom har så många snygga!! Men ingen överdel passar.. SÅ hare om man har mormors tuttar!! HAHA

Rökte oh sattrade lite med kamelen och hans chef, sedan vart det att handla mat och åka hem , till tolga som ja försökte ringa innan, men min turk mobil kan man inte snacka med.. ljudet e trasigt.. iphonen kan ja inte ringa med till turk nr :S WTF? de e ba tut tut tut ... Sen funkar de inte mer... tolga han har inag pengar på mobilen.. GÅR BRA FÖR OOOOSS!!

Snart blir det film sedan sooooova som en liten gris!

JAG VILL HA PANNKAKA MED KESO OCH SYYYYYLT <3 

Av Jennifer Johnsson - 15 augusti 2011 09:15

Jahapp, inte vart det någon klippning i går inte...Tolga vart hungrig och de var ju jag med, så vart pannkaka :DSedan skickade tolga sms med sin kompis... så helt plötsligt skulle han komma... arg*Skulle ju klippa mig??så de flår väl bli idag? lr i morgon? Måste fixa något med Tapu (som har men lägenheten att göra) papperna innan onsdag... I går vart det utgång med Tolga och hans kompis... vet fan inte vad han heter :S? Pinsamt.. HAHAH Tolga bestämde vid? 6 att vi skulle ut så ja hakade på, emma och ja gick oh köpte grogg virke, när vi kom tillbaka hade tolga och hans namn lösa vän, ställt ut alla vodka och sprit flarror på border .. BÖÖ? WTF?Vart Robin hood och sedan Bellman lyckliga jag som fick va där :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards