nenno

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Jennifer Johnsson - 20 augusti 2011 18:30

var nere vid poolen en stund, sedan mötte jag upp emma på tlc så käkade vi lite, vart tomat soppa.. jams:)

sedan gick vi och köpte filmer :)
Vart afall 5 nya dvd filmer för typ 100 kr :)
Sen drog vi runt lite, sedan letade vi efter Gökhan.. sen fann vi honom hemma hos sig själv, då vart de bussen hem för mig :)

Snart ska jag nog till mahmutlar och hälsa på oguzhan sedan ska jag nog ta mig till mahmut och hälsa på innan jag rullar hem till oba.. utgång? nja? lr? får la se hur det blir :) 

Av Jennifer Johnsson - 20 augusti 2011 10:30

Dags att dra ner till poolen och försöka få lite färg?
sen blir det att gå upp och käka lite frulle..
Igår hade jag tvätt dag så blir att klä på hela soffan alla dens kläder.. Kommer bli jobbigt typ 6 olika fodral... 

Undrar om man ska in till Centrum? och ta sig till Miss Poem ? oh kolla på lite kläder.. Hatar att ta allt i sista stund innan man drar.. Blir nog istanbul om 1 månad.. ussch DE E JU SNART :( Vill inte...
Men blir shopping i Taxim om plånboken till låter :D Wii  

Tolga och jag kommer ta bussen från alanya - istanbul... uff kommer fo ont i rumpan! .. men som T sa... vi ska åka  tecknologi bus... Med internet och egen tv och grejjor... skit kul med tv.... fattar ju mycket då oxå :P
Men vi ska ev åka  med Dj Serkan :) som nu jobbar i istanbul :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards