nenno

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

från igår.

Av Jennifer Johnsson - 27 juli 2011 16:00

Igår kom martina becca och carro så vi 5 kollade på HACHI  emma och jag bölade om vanligt när vi såg filmen martina var allt bra nära, I slutet av filmen kom även tolga hem och han skrattade lite när han kollade på filmen sa till honom det är en sorlig fil och du ska gråta! haha det tyckte han inte att den var :P


Sedan vart det lite ör krök lr ah ja,emma och becca körde på det :) I morgon åker dom tre till cypern och stämplar om passer så dom kan stanna längre, i turkiet eftersomman bara får stanna i 3 månader lr ah 90 dagar sen måste man stämpla om.


Sedan vart det att ta sig till bussen, hahaa störd buss chaffis han plockade upp oss körde till Koctac och backade tillbaka hela vägen från där vi gick på vände på bussen och körde till tosmur och sedan körde han strand vägen istället, han körde med dunka dunka och becca vart hans askim... störd! hahha
Hans buss hoppade fram så där som allas negerbilar gör i filmer! hahha han va vi garva för vi höll på hamna på golvet några ggr. 


Sedan vart det James dean en kort stund sedan bellman vi vart lite suuuuura för det fanns inga soffor, oh de va tooookigt varmt igår!


Sedan kom HB och hans kompisar som övergav oss ganska fort för hans vänn skulle åka hem, så Gökahn tog mig och becca till två turkar för dom ville att dom skulle köpa alkohol så nu är becca och jag två alkohol horor som får andra att köpa alkohol? hahhaha Fyyyyy känns  inte bra ..... :P


Efter Bellman vart det donken... ingen 100 poängare men ah de gick ner. Donken killen frågade om jag var turk? Nää ja e ba dum svensk sa ja oh han garvade.. 
Sedan vart det hemgång med emma gökhan och tolga och lite tjatter på balkongen.. wööööw tolga och jag bråkade inte igår? Börjar han fattat vad jag menar? 


Höll på glömma det var stor bråk på bellman igår mellan Tolga och tolgas Ex Son! Helvete !! Men men han behövde det (kottis) :)


 tjiiing 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards